کد خبر : 1770397 | 04 مرداد 1400 ساعت 09:51 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

در انتظار آخرین قرعه‌کشی فصل فوتبال

تیترگروه ۳+۱ در سودای افتخار ، جام و سهمیه

قرعه کشی جام حذفی فوتبال ایران با حضور چهار تیم و سرمربی مدعی آنها امروز برگزار خواهد شد.

تیترگروه ۳+۱ در سودای افتخار ، جام و سهمیه

به گزارش "ورزش سه"، چهار تیم استقلال، ملوان بندرانزلی، فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان با حضور در جمع چهار تیم پایانی جام حذفی در انتظار قرعه‌کشی این مرحله و مشخص شدن حریفان خود هستند.

 

طبق اعلام سازمان لیگ، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عصر امروز برگزار خواهد شد تا تکلیف رقبای حاضر در این مرحله و در فاصله سه بازی تا پایان این جام نیز مشخص شود. فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام و مازیار زارع به عنوان سرمربیان چهار تیم باقیمانده در این جام هر کدام با انگیزه و هدفی متفاوت پا به این مرحله گذاشته و باید دید قرعه به چه شکل برای آنها رقم خواهد خورد.

 

استقلال؛ مجیدی به دنبال تکرار صعود
استقلال فصل گذشته موفق شد به فینال این جام راه یابد و البته در دیداری عجیب که یک نیمه آن با نمایشی پرانتقاد از سوی شاگردانش همراه بود با سه گل بازنده به رختکن رفت و جبران دو گل در نیمه دوم نیز نتوانست آنها را به بازی برگرداند. آنها در این فصل هم با شکست رقیب دیرینه در دربی راهی مرحله بعدی شده‌اند و باید دید جاه‌طلبی آبی‌ها با مجیدی اینبار چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

 

 

نکونام؛ سودای جام و سهمیه آسیایی
هرچند با برتری در دربی جنوب آنها بار دیگر شانس تکرار دستیابی به سهمیه آسیایی توسط جواد نکونام را نزدیک به خود می‌بینند اما دستیابی به عنوان قهرمانی در جام حذفی یک مسیر میان‌بر و البته بدون مشقت حضور در مرحله پلی‌آف محسوب می‌شود که او و شاگردانش را به محبوبیتی بالا در اهواز خواهد رساند. تقابل نکونام با هر کدام از سه سرمربی دیگر حاضر در این مرحله نیز از جذابیت ویژه‌ای برخوردار خواهد شد.

 

1623634

 

گل گهر؛ قلعه نویی و پایان حسرت جام
سرمربی گل گهر نیز دیگر مدعی دستیابی به جام در این مرحله است. قلعه‌نویی که یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود، سال‌هاست که در دستیابی به جام با حسرت مواجه بوده و اکنون تنها دو گام دیگر برای پایان دادن به این موضوع فاصله دارد. موفقیت او در جام حذفی و در گل گهر البته از جهات دیگر برای او اهمیت زیادی خواهد داشت و او را از زیر فشار و هجمه‌ای که در سیرجان با آن مواجه است خارج خواهد کرد تا در اولین فصل چالش خود در این تیم به عنوانی تاریخی دست یابد.

 

1616310

 

ملوان؛ مازیار و رویای بزرگ
برای ملوان هیچ اتفاقی بهتر از این نیست که با حضوری پررنگ و شگفت‌انگیز یک جام بزرگ و شاید محال را در این مقطع نصیب خود کند.

انزلی‌چی‌ها که مدت‌هاست راهی لیگ آزادگان شده‌اند و تلاش آنها در این فصل هم برای صعود بی نتیجه ماند، تا اینجای جام حذفی نمایشی موفق به جا گذاشته‌اند. آنها نیز با سرمربی جوان و البته جاه‌طلب خود چشم به یک افتخار بزرگ دوخته‌اند و باید دید زوج زارع و نوری قادر به تکمیل این معجزه خواهند بود یا خیر. ملوان در گذشته یکی از تیم‌های موفق در جام حذفی محسوب می‌شد که باید دید اینبار شرایط به چه شکل برای آنها پیش خواهد رفت.

 

1457266

 

قرعه‌کشی جام حذفی امروز از ساعت ١۵ برگزار خواهد شد و قادر خواهید بود آن را از طریق آنتن دنبال کنید.

دیدگاه‌ها