کد خبر : 1770401 | 04 مرداد 1400 ساعت 09:08 | 49.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر عربستان؛

خواستگاری ملی‌پوش آلمانی در لایو تلویزیونی المپیک!

مکس کروزه، بازیکن 33 ساله تیم یونیون برلین که با تیم ملی فوتبال آلمان در رقابت های المپیک حضور دارد، در پیروزی 3-2 این تیم برابر عربستان گل نزد اما دلیل خوبی برای جشن گرفتن داشت.

خواستگاری ملی‌پوش آلمانی در لایو تلویزیونی المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته برای مکس کروزه روزی به یادماندنی شد؛ او نه تنها در کنار تیم ملی آلمان توانست به پیروزی 3-2 برابر عربستان سعودی دست پیدا کند، بلکه در مصاحبه پس از پایان بازی نیز در لایو تلویزیونی درخواست ازدواجش را مطرح کرد و بلافاصله هم جواب مثبت گرفت.

 

1627307

 

در این مسابقه آلمان توانست عربستان را شکست دهد تا همچنان امیدهایش را برای ادامه حضور در این تورنمنت را زنده نگه دارد.

کروزه و یارانش در نخستین بازی خود در المپیک 4-2 برابر برزیل شکست خورده بودند. در این بازی برابر عربستان ندیم امیری و  راگنار آخه دو بار آلمان ها را جلو انداختند اما سامی الناجی دو بار کار را به تساوی کشاند. پانزده دقیقه مانده به پایان بازی اودوخای روی پاس مکس کروزه با ضربه سر توانست دروازه عربستان را برای بار سوم باز کرده و آلمان را بار دیگر پیش بیندازد تا در نهایت عربستان از این رقابت ها حذف شود و آلمان همچنان امید به صعود داشته باشد.

در مصاحبه پس از بازی کروزه پیراهنش را در آورد تا تی شرتی که در زیر به تن داشت و روی آد درخواست ازدواجش نوشته شده بود را جلوی دوربین ها به نمایش بگذارد. کروزه سپس زانو زد و روی انتن زنده درخواست ازدواج خود را مطرح کرد.

کروزه همچنین به شوخی گفت: "من در واقع می خواستم صبر کنم تا گل بزنم اما کی می داند که آیا می توانم گل بزنم یا نه!"

کروزه تقریبا بلافاصله جواب مثبت همسر آینده اش را دریافت کرد.

 

1627309

 

این مهاجم 33 ساله یکی از سه بازیکن مسنی است که در ترکیب آلمان برای این مسابقات حضور دارد. کروزه قبلا 14 بار برای تیم ملی بزرگسالان آلمان نیز بازی کرده است.

 

در طول این 14 بازی او چهار بار توانسته با پیراهن تیم ملی آلمان گلزنی کند؛ مقابل آمریکا در یک بازی دوستانه، دو بار مقابل جبل الطارق در مقدماتی یورو 2016 و یک بار مقابل گرجستان در همان مسابقات.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها