کد خبر : 1770402 | 04 مرداد 1400 ساعت 09:11 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آرژانتینی و فکر بازنشستگی در وطن؛

لائوتارو از تراپیست کمک گرفت: چطور کمتر کارت بگیرم؟

لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر، تایید کرد که مجبور شده از یک تراپیست مشاوره بگیرد تا شاید بتواند کارت های زرد کمتری دریافت کند.

لائوتارو از تراپیست کمک گرفت: چطور کمتر کارت بگیرم؟

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز که همچنان در تعطیلات در آرژانتین به سر می برد و در این مدت در باشگاه اتلتیکو لینیرس که در دوران کودکی و نوجوانی در آنجا بازی می کرده مشغول تمرین بوده، از زمین تمرین این باشگاه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

 

1625491

 

لائوتارو گفت: "من در مرحله بسیار مهمی از دوران حرفه ایم هستم و امسال چیزی را احساس کردم که قبلا نمی شناختم.

من از حرفه خودم راضی و خوشحالم، هر کاری که د راینتر می کنم به من در تیم ملی کمک می کند. از نظر فیزیکی در حال پیشرفت و بهتر شدن هستم. با دقت مشغول تمرین هستم تا به اوج آمادگی برسم.

کار روی ذهنیت من پیچیده‌تر بود. پدر شدن به من کمک کرده تا خیلی از مسائل و مشکلاتم در بیرون از زمین را حل کنم. یک روانشناس به من کمک کرده تا کمتر به داور اعتراض کنم و کارت زرد کمتری بگیرم.

آمار را بررسی کنید و می بینید که من پیشرفت کرده ام. در آستانه یک فصل جدید هستیم و همچنین جام جهانی 2022 در پیش است."

 

1622538

 

لائوتارو که به تازگی با تیم ملی آرژانتین قهرمان کوپا آمه ریکا شده است فاش کرد که مایل است در پایان دوران حرفه ای خود به باشگاه سابقش برگردد.

 

لائوتارو افزود: "من می خواهم در لینیرس به ​​کارم پایان دهم، سعی می کنم همسرم را متقاعد کنم که به شهر باهیا بلانکا برگردد. امیدوارم بتوانم روزی دوباره برای لینیرس یا ریسینگ بازی کنم، اما وعده دادن در فوتبال دشوار است".

 

 

دیدگاه‌ها