کد خبر : 1770403 | 04 مرداد 1400 ساعت 09:13 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مهاجم اینتر به میلان؛

تعطیلات به پایان رسید؛ لوکاکو و آخرین لحظات در استخر

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر، با انتشار عکسی در اینستاگرام بازگشت خود به تمرینات نراتزوری را اعلام کرد.

تعطیلات به پایان رسید؛ لوکاکو و آخرین لحظات در استخر

به گزارش "ورزش سه"، تعطیلات روملو لوکاکو به پایان رسید و مهاجم بلژیکی تمرینات پیش فصل خود را از امروز در کمپ تمرینی اینتر آغاز خواهد کرد.

لوکاکو پس از شرکت در یورو 2020 به همراه تیم ملی بلژیک توانست تا مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کند اما در نهایت بلژیکی ها برابر ایتالیا حذف شدند تا لوکاکو چند هفته ای را به تعطیلات برود.

مهاجم تاثیرگذار اینتر اکنون آماده بازگشت به تمرینات است و قرار است از روز دوشنبه، امروز، در کمپ تمرینی اینتر حاضر شده و زیر نظر سیمونه اینزاگی، سرمربی جدید نراتزوری، تمرینات خود را آغاز کند.

لوکاکو با انتشار عکسی از خودش در اینستاگرام نوشت: "آخرین دقیقه در استخر. باید به چند تا رفیق درباره تعطیلاتم می‌گفتم. حالا وقت رفتن به خانه است."

 

1627312

 

لوکاکوی 28 ساله از زمان انتقال 74 میلیون یورویی اش از منچستریونایتد به اینتر در تابستان 2018 در 95 بازی 64 گل برای نراتزوری به ثمر رسانده است.

قرارداد او با اینتر در ژوئن سال 2024 به پایان می رسد و اگر چه صحبت هایی مبنی بر علاقه چلسی به جذب لوکاکو مطرح بود اما اینتر پس از فروش اشرف حکیمی به PSG، قصد جدایی از  یکی دیگر از ستاره هایش را ندارد.

دیدگاه‌ها