کد خبر : 1770417 | 04 مرداد 1400 ساعت 10:00 | 6.8K بازدید | 2 دیدگاه

رقیب استقلال به مصاف هرتابرلین می‌رود

تیم فوتبال الهلال با پیروزی در دومین بازی دوستانه خود در اتریش، روز جمعه به مصاف هرتابرلین آلمان می رود.

رقیب استقلال به مصاف هرتابرلین می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال که اردوی آماده سازی خود در کشور اتریش را پشت سر می گذارد، روز گذشته در دومین دیدار دوستانه خود به مصاف تیم دسته سومی آیلیریا لیوبلیانا اسلوونی رفت که به تازگی به دسته دوم صعود کرده است و موفق به کسب پیروزی شد.


در این بازی، محمد کانو، صالح الشهری و موسی مارگا گل های الهلال را به ثمر رساندند تا شاگردان لئناردو ژاردیم پس از پیروزی 3 بر یک در بازی نخست خود مقابل زلزنیکار صربستان، حالا دومین دیدار خود را نیز با برتری پشت سر بگذارند.

 

1627331


اما خبر دیگر درخصوص برنامه الهلال در اردوی آماده سازی در اتریش، تغییر در یکی از دیدارهای دوستانه این تیم است. پیش از این قرار بود که آبی های ریاض به مصاف ایبار اسپانیا بروند ولی پس از تغییر در برنامه این تیم، حالا الهلال روز جمعه در دیداری دوستانه به مصاف هرتابرلین آلمان می رود. باشگاه الهلال به صورت رسمی خبر از این تغییر در برنامه اردوی پیش فصل خود داد.


الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم قرار است در تاریخ 22 شهریور برگزار شود. نماینده ایران استادیوم زعبیل شهر دوبی، ورزشگاه خانگی الوصل امارات را به عنوان میزبان این دیدار انتخاب کرده است.

 

1627329

دیدگاه‌ها