کد خبر : 1770420 | 04 مرداد 1400 ساعت 10:13 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت ستاره آرژانتینی در قرنطینه؛

مذاکرات یوونتوس و دیبالا باز هم به تعویق افتاد

در آستانه فصل جدید گفته می شود که خوان کوادرادو به زودی قرارداد خود را با یوونتوس تمدید خواهد کرد اما مذاکرات بیانکونری با پائولو دیبالا هنوز آغاز نشده است.

مذاکرات یوونتوس و دیبالا باز هم به تعویق افتاد

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه آغاز فصل جدید هنوز تکلیف چند ستاره یوونتوس مشخص نیست. گفته گزارش شده که خوان کوادرادو به زودی قرارداد خود با یوونتوس را تمدید خواهد کرد اما هنوز مذاکرات یووه و دیبالا آغاز نشده است چرا که مدیر برنامه های این بازیکن که از آرژانتین به تورین خواهد آمد، ابتدا باید به قرنطینه برود.

 

1627342

 

انتظار می رود که خورخه آنتون، مدیر برنامه های دیبالا، هفته آینده به ایتالیا پرواز کند تا درباره آینده این ستاره آرژانتینی با بیانکونری به مذاکره بنشیند.

قرارداد دیبالا در ژوئن سال 2022 به اتمام می رسد و یووه باید هر چه زودتر قرارداد جدیدی با این بازیکن ببندد تا از خروج او به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2022 جلوگیری کند.

طبق گزارش لوکا بیانکین، خبرنگار گاتزتا دلو اسپورت، آنتون در بدو ورود به ایتالیا و پیش از ملاقات با نمایندگان یوونتوس باید 10 روز به قرنطینه برود.

همچنین گزارش شده است که بیانکونری به تمدید قرارداد خوان کوادرادو تا ژوئن سال 2023 نزدیک است.

 

1627340

 

قرارداد فعلی کوادرادو نیز در ژوئن سال 2022 منقضی می شود، اما مذاکرات با بازیکن سابق فیورنتینا و چلسی در مرحله پیشرفته قرار دارد و رومئو آگرستی از وبسایت گل تایید کرد که دفاع راست همه فن حریف یووه به زودی قرارداد جدیدی را امضا خواهد کرد.

 

دستمزد دریافتی این مدافع 33 ساله تغییری نخواهد کرد و همچنان سالانه 5 میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها