کد خبر : 1770422 | 04 مرداد 1400 ساعت 10:18 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

آوخ: هرگلی می‌زنم سه امتیازیست

مس رفسنجان برای بار سوم دراین فصل موفق شد مقابل پدیده به پیروزی برسد.

آوخ: هرگلی می‌زنم سه امتیازیست

به گزارش ورزش سه، مس  رفسنجان موفق به شکست دو بر یک مقابل پدیده شد مهرداد آوخ در این خصوص به خبرنگار ما گفت: ما می دانستیم که پدیده تیم خوبی است ولی  شناخت کافی روی این تیم داشتیم و آقای ربیعی به خوبی این تیم را آنالیز  و نقاط ضعف و قوتش را به ما گوشزد کرده بود. برنامه آقای ربیعی این بود که در ۲۰ دقیقه ابتدایی به گل برسیم و بازی را مدیریت کنیم و در نیمه دوم  باز هم به گل برسیم که این اتفاق هم افتاد.


هافبک مس رفسنجان در مورد نزدیکی امتیازشان با پدیده عنوان کرد: پدیده تیم خوبی است و برای کسب سهمیه جنگید اما همانطور که گفتم آقای ربیعی شناخت کافی را داشت و به ما گفت چه کار کنیم و روی نقشه او بود که بازی را بردیم.


این بازیکن در مورد گلی که به ثمر رساند و اینکه چند گله شد ادامه داد: خدا را شکر توانستم باعث برد تیم بشوم. البته این تلاش بچه ها و پاس خوب آذر باد بود که توانستم به گل برسم.


وی در مورد اینکه مس رفسنجان پس از چند هفته ناکامی به پیروزی رسید گفت: آخرین برد ما مقابل فولاد خوزستان بود. آن بازی هم خودم گل زدم و در این بازی هم خودم گل زدم و تیم برد. خدا را شکر این روزها هر گلی که می زنم سه امتیازی است. (می خندد)


وی در مورد دیدار بعدی با ذوب آهن عنوان کرد:  کار بسیار دشواری است و برای حریفانمان هم مهم است. مطمئن باشید که ما با تمام قدرت مقابل ذوب آهن می ایستیم و سعی میکنیم برای کسب ۳ امتیاز به زمین برویم تا در جدول رتبه تک رقمی را به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها