کد خبر : 1770423 | 04 مرداد 1400 ساعت 10:19 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش تکراری ساسان برابر صنعت نفت(عکس)

فولاد خوزستان نبرد حیثیتی و دوئل سخت برابر صنعت نفت آبادان را پیروز شد تا امیدهایش برای کسب سهمیه حفظ شود.

به گزارش ورزش سه، قرمزپوشان اهوازی با دو گل موسی کولی‌بالی و زبیر نیک‌نفس موفق شدند یک برد مهم را جشن بگیرند و یک پله در جدول صعود کنند. اگر استقلال تهران قهرمان جام حذفی شود، تیم چهارم لیگ برتر سهمیه رقابت‌های آسیایی را خواهد گرفت و باید دید چه سرنوشتی برای جام حذفی رقم می‌خورد.

شاگردان نکونام با این برد به رده پنجم رسیدند و برای رسیدن به رده چهارم باید برابر پدیده مشهد پیروز شوند و گل‌گهر سیرجان در خانه نتواند نساجی را شکست بدهد. 

 

1627347


آخرین برد فولاد در خانه برابر صنعت نفت مربوط به چهار فصل قبل است که قرمزپوشان اهوازی موفق شدند با سه گل برابر صنعت نفت پیروز شوند. ساسان انصاری در آن دیدار دو گل زد و یک پنالتی گرفت تا ستاره تیمش لقب بگیرد، او شب گذشته پس از خروج پریرا به نوک پیکان خط حمله تیمش رفت و در نهایت موفق شد تا یک خطای پنالتی از گلر تیم صنعت نفت بگیرد.‌پنالتی ای که زبیر نیک‌نفس به تازگی از بند مصدومیت رها شده، آن را تبدیل به گل کرد تا خیال قرمزپوشان اهوازی از این پیروزی راحت شود.

 

ساعت ۱۵ امروز قرعه کشی جام حذفی انجام خواهد شد و باید دید کدام تیم‌ها با هم بازی خواهد کرد و رقیب فولاد چه کسی است، انصاری به دلیل اخراج برابر سپاهان در دیدار نیمه نهایی حذفی غایب خواهد بود و در صورت رسیدن فولاد به فینال می‌تواند در ترکیب تیمش به میدان برود.

 

1627346

دیدگاه‌ها