کد خبر : 1770428 | 04 مرداد 1400 ساعت 10:32 | 29.1K بازدید | 3 دیدگاه

قهرمان نشویم خودمان مقصریم

روز خداحافظی محمدرضا خلعتبری مشخص شد؟

وینگر باتجربه طلایی‌پوشان اصفهانی خبر از تمدید قرارداد خود داد و هم‌چنین گفت که مقصر عدم قهرمانی احتمالی سپاهان در لیگ برتر، خود بازیکنان این تیم هستند.

روز خداحافظی محمدرضا خلعتبری مشخص شد؟

به گزارش "ورزش سه" پس از پایان داربی اصفهان و برتری دو گله سپاهان مقابل ذوب‌آهن، محمدرضا خلعتبری در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان در گفتگو با خبرنگاران گفت: می دانستیم بازی خیلی سختی داریم، متاسفانه شرایط ذوب‌آهن خوب نیست و این تیم ریشه دار نباید اینجای جدول باشد؛ اوایل فصل از داوری ضربه خوردند و مقداری هم بدشانس هستند. حق این تیم با داشتن مجتبی حسینی، حداقل حضور بین 8 تیم بالای جدول است. شرایط ما هم در جدول طوری بود که به سه امتیاز این بازی برای امیدواری به قهرمانی احتیاج داشتیم البته که ذوب‌آهن در نیمه اول فوق‌العاده کار کرد و از ما بهتر بود و چند موقعیت هم داشت که تبدیل به گل نشد.

 

خلعتبری با ابراز رضایت از عملکرد همبازیان خود در بازی مقابل ذوب‌آهن گفت: خداراشکر توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و بازی را ببریم و سه امتیاز را بگیریم، مطمئنم ذوب آهن صددرصد هفته آخر را می‌برد و در لیگ می‌ماند؛ متاسفانه خودمان در دو سه بازی امتیازات خیلی بدی را از دست دادیم. با ماشین سازی در تبریز و با نفت مسجدسلیمان و سایپا در اینجا، اگر قهرمان نشویم مقصرش خودمان هستیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم.

 

وینگر سپاهان درباره فصلی که با محرم نویدکیا طلایی‌پوشان اصفهانی سپری کردند، گفت: محرم نویدکیا در فصل اول سرمربیگری سپاهان فوق‌العاده کار کرد؛ بازیکنان هم تلاش کردند. سه امتیاز دیگر می‌خواهیم که به 65 امتیاز مدنظرمان برسیم. مطمئنا در بازی آخر تلاش می‌کنیم به سه امتیاز برسیم. باید ببینیم روز آخر چه اتفاقی می‌افتد، اگر قهرمان نشویم هم چیزی از ارزش‌های تیم کم نمی شود. فصل خیلی خوبی در کنار هم داشتیم و لذت بردیم.

 

او ادامه داد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست؛ سابقه اینطور قهرمانی را با سپاهان داریم، سایپا را بردیم، نفت تهران و تراکتور مساوی کردند و ما قهرمان شدیم؛ ان‌شاالله این اتفاق دوباره تکرار شود. کار سختی است ولی زیبایی‌های فوتبال به همین غیر قابل پیش بینی بودن است.

 

محمدرضا خلعتبری درباره احتمال خداحافظی‌اش از فوتبال و ادامه همکاری با باشگاه سپاهان توضیح داد: طبق صحبت‌هایی که با نویدکیا و ساکت انجام دادیم اگر خدا بخواهد یک فصل دیگر قراردادم را تمدید می‌کنم؛ در پایان فصل تصمیم می‌گیرم که خداحافظی کنم یا ادامه بدهم. ولی فکر کنم فصل بعد، فصل آخرم باشد و ان‌شاالله بتوانم فوتبالم را در سپاهان تمام کنم.

دیدگاه‌ها