کد خبر : 1770438 | 04 مرداد 1400 ساعت 10:50 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه تمرینات پیش‌فصل قرمزها؛

کلوپ: درباره فن دایک و گومز باید صبور باشیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می گوید که تا زمان آمادگی کامل ویرژیل فن دایک و جو گومز، دو ستاره مصدوم این تیم، روی آنها ریسک نخواهد کرد.

کلوپ: درباره فن دایک و گومز باید صبور باشیم

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک از اکتبر سال گذشته به دلیل مصدومیت زانو از میادین دور بوده و تنها چند روز پس از او جو گومز نیز با آسیب دیدگی زانوی چپش فصل را از دست داد. هر دو مدافع قرمزها اکنون در تمرینات پیش فصل این تیم حضور دارند اما یورگن کلوپ می گوید که قصد ندارد از هیچ کدام از آنها در دیدار تدارکاتی بعدی لیورپول برابر هرتا برلین که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، استفاده کند.

 

1627366

 

کلوپ پس از برد 1-0 برابر ماینتس در روز جمعه گفت: "اگر آنها برابر هرتا برلین بازی کنند برای ما سورپرایز خواهد بود. متاسفانه. آنها خیلی خوب به نظر می رسند. آنها همه کار می کنند، فوتبال بازی می کنند، ما هم کارهایی که می توانیم را انجام می دهیم، ما باید صبور باشیم. ما داریم برای یک فصل کامل آماده می شویم، نه فقط برای بازی های پیش فصل.

من روی آنها برای بازی هایی که اینجا داریم ریسک نمی کنم. هنوز بازی های زیادی در پیش داریم، اما به نظر من این دو در بازی بعدی حضور نخواهند داشت."

 

1627368

 

لیورپول با گل به خودی ماینتس توانست روز جمعه برابر تیم سابق یورگن کلوپ پیروز شود اما سرمربی آلمانی، حتی با وجودی که قرمزها عملکرد عالی و بی نقصی نداشتند، از نمایش تیمش راضی بود.

 

کلوپ در این باره گفت: "همیشه باید در نظر داشته باشید که روز قبل چه کار کرده اید. ما روز پنجشنبه دو جلسه پیاپی تمرین داشتیم، امروز صبح هم تمرین کردیم و این دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. تمرینات پرفشار و تلاش برای بازی کردن به بهترین شکلی که می توانید. پیش فصل همین است.

 

1627367

 

من از بسیاری چیزهایی که دیده ام راضی هستم. در نیمه اول فوتبال خیلی خوبی ارائه دادیم. برابر یک حریف خوب سازمان یافته و حریفی که خیلی خوب دفاع می کند، توپ را خیلی سریع پاس می دادیم. با یک نمایش عالی خیلی فاصله دارد اما کاملا مناسب است.

بچه ها در نیمه دوم برای به نتیجه رسیدن فشار آوردند و موفق هم شدند. پس من راضی ام."

 

دیدگاه‌ها