کد خبر : 1770439 | 04 مرداد 1400 ساعت 10:54 | 8.3K بازدید | 3 دیدگاه

گل گهر و ماموریت بعدی؛ در جستجوی جام

گل گهر در هفته های پایانی لیگ برتر تبدیل به تیم بهتری شده است؛ تیمی که با شکست نساجی در خانه می تواند فصل را با عنوان چهارمی به پایان ببرد.

گل گهر و ماموریت بعدی؛ در جستجوی جام 

به گزارش "ورزش سه"، برای تیمی که فصل گذشته با هزینه مشابه و شاید کمی کمتر در تکاپو برای بقاء در جدول بازی ها بود نتایج این فصل کمتر از قهرمانی در لیگ برتر نیست. شاید امیر قلعه نویی سودای قهرمانی در این فصل از بازی ها را داشت و امروز از خیلی از امتیازات از دست رفته ناراحت باشد اما قهرمانی تنها به نام مربی و افتخارات گذشته اش و حتی اسم بازیکن و مبالغ قراردادها نیست و خیلی از عوامل در آن تاثیر گذارند که یکی از آنها شخصیت تیمی است. تیمی که فصل گذشته برای بقاء در جدول بازی ها می جنگید به یکباره نمی تواند قهرمان لیگ برتر شود. اما بدون شک کسب عنوان چهارمی در لیگ برتر یک شروع خوب در مسیر قهرمانی در لیگ برتر است و بدون شک گل گهر فصل آتی برای کسب عنوان بهتری تلاش می کند و این طور نیست که کسب عنوان چهارمی در لیگ برتر برایش چندان عجیب باشد. این عنوان اگر در هفته پایانی در برابر نساجی تثبیت شود به گل گهر شخصیت خواهد داد. 

 

1627371

 

نه فقط در فوتبال ایران؛ بلکه در فوتبال همه کشورها تیم با نتیجه بزرگ می شود نا با اسم هایی که در اختیار دارد. کسب عنوان چهارمی درلیگ برتر از این پس موجب می شود اهالی فوتبال از این تیم به عنوان یکی از تیم های مدعی یاد کنند. تیمی که سودای بزرگی در سر دارد. البته گل گهری ها در ادامه یک فرصت بزرگ دیگر هم دارند. قهرمانی در جام حذفی. تیمی که به مرحله نیمه نهایی بازی ها راه پیدا کرده و در لیگ برتر هم شانس کسب عنوان چهارمی را دارد به طور حتم تیم شایسته ای است و در جام حذفی دست کم می تواند سودای قهرمانی داشته باشد. به واقع شادی بزرگ تر برای تیم امیر قلعه نویی در راه است. آنها شب گذشته و بعد از گل هایی که نفت مسجد سلیمان می زدند این چنین شادی می کردند، چرا که می دانستند پیروزی در این دیدار یعنی چهارمی در لیگ برتر به خصوص که در هفته پایانی در خانه میزبان نساجی خواهند بود. 

 

حالا گل گهر نیازی نیست افسوس امتیازات از دست رفته را بخورد. چهارمی در لیگ برتر اگر با قهرمانی این تیم در جام حذفی توام شود آنوقت فصل برای امیر قلعه نویی و تیمش رویایی می شود. بنابراین الان وقت فکر کردن به اتفاقات خوب است.

 

1627370

دیدگاه‌ها