کد خبر : 1770443 | 04 مرداد 1400 ساعت 11:20 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

فکری یکی از اسطوره های استقلال است

قلعه نویی: نباید کولبر و سوخت بر داشته باشیم

سرمربی گل گهر سیرجان در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت خدا را شکر می کند که در هر دو جام، جزو 4 تیم اول است.

قلعه نویی: نباید کولبر و سوخت بر داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال گل گهر با کسب یک پیروزی خارج از خانه برابر نفت مسجدسلیمان توانست به رتبه چهارم جدول صعود کرده و شانس خود را برای کسب سهمیه آسیایی افزایش دهد. سرمربی سیرجانی ها در نشست خبری پس از بازی با تمجید از محمود فکری، او را یکی از اسطوره های فوتبال ایران و استقلال نامید.


امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی گفت: خوشحالم که یک بار دیگر در شهر اولین ها هستم. ان شالله این شهر اولین ها، از هر نظر اولین باشد ولی اینگونه نیست. دغدغه و مشکلات اقتصادی برای استان خوزستان و شهر اولین ها اذیت کننده است.


او ادامه داد: این مردم لیاقتشان خیلی بیشتر است. کل مردم ایران را می گویم علل الخصوص استان خوزستان که در کل دنیا یک استان خاص است. خوزستان استانی است که به آب ارتباط دارد. آب و خاک خوبی دارد، منابع انرژی زیادی دارد و نباید شرایطش اینگونه باشد.


سرمربی گل گهر گفت: ما در کردستان و سیستان، نباید کولبر و سوخت بر داشته باشیم. آنقدر کشور غنی هستیم. ان شالله دغدغه و مشکلات مردم حل شود. مردم ایران، مردم شریف و نجیبی هستند و امیدواریم که هر چه زودتر ایران و ایرانی به بهترین شرایط برسند چون لیاقت آن را دارند.

 

1627355


قلعه نویی با تعریف و تمجید از شاگرد سابقش اضافه کرد: به آقای فکری تبریک می گویم. ایشان یکی از اسطوره های فوتبال مملکت خصوصا باشگاه استقلال هستند. ایشان یکی از بهترین مربیانی است که با عشق کار می کند. هر جا که هست، شو بازی نمی کند. او عاشق است و کارش را می کند.


او در ادامه گفت: ما در بازی با نفت، 3 مشکل داشتیم. مشکل اول تیم خوب مسجدسلیمان بود که واقعا ما را تحت فشار گذاشت ولی موقعیتی ایجاد نکرد. مشکل دوم موقعیت های زیادی بود که می توانستیم گل های بیشتری بزنیم و دقایق پایانی تا مرز سکته و گرمای هوا نرویم.


سرمربی گل گهر در پایان نیز گفت: خدا را شاکریم که توانستیم جزو 4 تیم اول لیگ و در جام حذفی نیز جزو 4 تیم پایانی باشیم. این پیروزی را به کارگران شریف و نجیب گل گهر تقدیم می کنم که آنجا زحمت می کشند. این آرامش و آسایش را آن عزیزان برای ما درست کرده اند.

دیدگاه‌ها