کد خبر : 1770448 | 04 مرداد 1400 ساعت 11:52 | 69K بازدید | 2 دیدگاه

هم‌تیمی‌ها به دنبال بازی کردن این جوان

یک اتفاق دوست داشتنی در استقلال (عکس)

بعد از برد استقلال در برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فرهاد مجیدی تصور می کرد مدیران باشگاه استقلال به خود می آیند و مشکلات تیم را به حداقل می رسانند.

یک اتفاق دوست داشتنی در استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اما این انتظار بیهوده ای بود به این خاطر که استقلال و پرسپولیس در زمره معدود تیم هایی در فوتبال ایران هستند که با وجود محبوبیت ردیف بودجه مشخصی ندارند و از سویی خیلی از مدیرانی که بکار گرفته می شوند از جنس اقتصادی نیستند که با راه حل هایی که می دهند و هم چنین ارتباطاتی که دارند گره از مشکلات مالی تیم باز کنند. اما مشکلات در استقلال همه اش درد نیست و دست کم در بازی با نساجی موجب بازی بازیکنانی شد که در گذشته کمتر آنها را در ترکیب تیم دیده بودیم. یکی اش متین کریم زاده که دو پاس گل داد و یک گل زد و دیگری سینا خادم پور که در خط دفاعی به میدان رفت و نمایش خوبی از خود به جا گذاشت. 

 

سینا خادم پور در جام جهانی جوانان در سال 2017 یکی از شاگردان امیر حسین پیروانی بود. او بعد از برتن کردن پیراهن استقلال در برهه ای به عنوان بازیکن قرضی راهی تیم نفت تهران شد اما دوباره به جمع آبی پوشان برگشت. در بازی با استقلال بزرگ ترهای تیم از فرهاد مجیدی خواهش کردند به سینا به خاطر زحماتی که در همه این سال ها در تمرینات داشته بازی دهد که سرمربی استقلال هم تصمیم خود را عملی کرد و به مهره هایی چون متین کریم زاده – سینا خادم پور بازی داد و در پایان بازی از این تصمیم خرسند بود به این خاطر که جوان ها او و استقلال را سربلند کردند. در دقایقی از بازی نساجی در برابر استقلال آرش داجلیری هم به جای محمد نادری به میدان آمد و او هم در دقایق پایانی بازی نمایش خوبی در ترکیب تیم استقلال داشت. 

 

بازی با نساجی جدا از برد و سه امتیاز یک دستاورد خوب برای فرهاد مجیدی داشت. اینکه از این پس می تواند روی جوان های تیمش حساب بیشتری باز کند و حتی در شرایط حساس و بازی های مهم از آنها بهره ببرد. استقلال در حالی در دو بازی اخیر خود موفق به شکست تیم های نفت مسجد سلیمان و نساجی شد که تمرینات این تیم تعطیل شده بود و اگر جلساتی هم تمرین کردند نصف و نیمه بوده است. بدون شک اگر ابتدای فصل فرهاد مجیدی از کار برکنار نمی شد و تیم از نظر مالی این قدر برهم ریخته نبود امروز استقلال در کنار پرسپولیس و سپاهان مدعی جدی قهرمانی بود.

عکس : معین نادری

 

دیدگاه‌ها