کد خبر : 1770450 | 04 مرداد 1400 ساعت 12:00 | 149.2K بازدید | 6 دیدگاه

بزرگی کار ایران ابیشتر مشخص شد

لهستان خشمگین از روی ایتالیا رد شد (عکس)

لهستان با یک‌نمایش بی نقض ۳-۰ ایتالیای قدرتمند را شکست داد.

لهستان خشمگین از روی ایتالیا رد شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال لهستان در بازی اول خود در المپیک به شکل غیرمنتظره ای از ایران شکست خورد اما فابیان درژیسکا بعد از آن مسابقه ابراز امیدواری کرد که در ادامه رقابت ها فرم ایده آل خود را به دست آورند؛ پاسور لهستان گفت: "ایران بازی خوبی انجام داد و به آن ها تبریک می گویم. اما ما برای یک بازی به اینجا نیامده ایم. ما در حال پیدا کردن فرم‌خوب خود هستیم، همچنین پیش از این نیز در برخی رقابت ها شروع بدی داشته ایم اما در ادامه شرایط را به نفع خودمان تغییر دادیم."

 

اما این فرم خوبی که درژیسکا از آن صحبت کرد در دیدار امروز برابر ایتالیا به وضوح مشاهده شد. لهستانی ها مقابل حریف خود در همه زمینه ها از جمله سرویس و دفاع و حمله عالی ظاهر شدند و لئون و کورک نیز عملکرد خیره کننده ای از خود ارائه دادند.

لهستان در ست اول با حریف خود فاصله ایجاد کرد اما در مقطعی از بازی ایتالیا نزدیک و نتیجه ۱۹-۱۷ شد اما نهایتا این تیم ویتالی هینن بود که در ادامه کم نقص ظاهر شد و به پیروزی ۲۵-۲۰ دست یافت.

 

ست دوم اما با شروع خوب لهستان آغاز شد و آنها ۳-۱ جلو افتادند؛ با این‌حال ایتالیا در ادامه بازی خود را جمع و جور کرد و عملکرد بهتری ارائه داد اما در نهایت لهستان در بهترین زمان ممکن به بازی برگشت و ست دوم را هم با پیروزی ۲۶-۲۴ تمام کرد.

 

اما لهستانی ها در ست سوم‌حریف خود را نابود کردند و در این بین کورک‌نقش خیره کننده ای داشت و رهبر بی چون و چون چرای تیمش بود. لهستان در این ست حتی ۲۲-۱۴ نیز پیش افتاد اما در ادامه ایتالیا کمی بهتر عمل کرد تا نهایتا ست سوم با نتیجه ۲۵-۲۰ به سود لهستان تمام شود و تیم هینن به برد مقتدرانه ۳-۰ برسد.

 

1627405

 

1627406

 

دیدگاه‌ها