کد خبر : 1770452 | 04 مرداد 1400 ساعت 12:02 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

عاشوری: گل گهر حتما می‌تواند سهمیه بگیرد

بازیکن گل گهر از سه امتیاز بازی سخت مسجد سلیمان بسیار خوشحال است .

عاشوری: گل گهر حتما می‌تواند سهمیه بگیرد 

به گزارش ورزش سه، گل‌گهر سیرجان موفق به شکست دو بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان شد تا همچنان به کسب سهمیه امیدوار باشد علی اصغر عاشوری در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر توانستیم به دو گل برسیم حریف هم موقعیت‌های زیادی داشت و ما هم می‌توانستیم با سعی و تلاش بیشتر گل های بیشتری به ثمر برسانیم ولی هرچه که بود بازی به نفع ما تمام شد. با حمایت مدیران و زحمات کادر فنی تیم خیلی خوبی را جمع کرده ایم. بچه ها هم واقعاً در هوای مسجدسلیمان از جان و دل مایه گذاشتند و هوا خیلی گرم بود و بچه ها همت کردند و تمام غیرتشان را گذاشتند. 


بازیکنان گل‌گهر سیرجان در مورد قضاوت داور گفت: فکر می کنم در یک صحنه روی مرتضی تبریزی خطا پنالتی شد در مورد آن هم باید کارشناسان نظر بدهند و به غیر از آن صحنه خاصی وجود نداشت. 


در مورد اینکه آیا غیبت چند بازیکن اصلی نفت مسجد سلیمان به نفعشان شد یا خیر توضیح داد: نمی‌توانم در مورد تیم حریف صحبت کنم ولی تیم جاندار، جوان و دونده ای بودند و برای پیروزی جنگیدند.


عاشوری در مورد اینکه امیدشان به کسب سهمیه آسیایی بیشتر شده عنوان کرد: سعی می‌کنیم بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم و در جام حذفی هم شانس داریم و انشاءالله در پایان فصل بتوانیم جایگاه خوبی داشته باشیم. 


هافبک آبی‌پوشان سیرجان در مورد هفته پایانی لیگ بیست و دیدار با نساجی مازندران نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی آخر در زمین خودمان است و مطمئنا ما برای کسب سه امتیاز می جنگیم و  بازی مقابل تیم سابقم است و انگیزه های زیادی دارم و امیدوارم تیمم موفق باشد. درست است که نساجی را دوست دارم اما به هیچ چیز جز موفقیت گل‌گهر فکر نمی کنم.


عاشوری در پایان در مورد اینکه با توجه به اینکه سال دوم حضورشان در لیگ است و هم از طریق لیگ و هم حذفی شانس کسب سهمیه دارند و این موضوع توقعات را بالا می برد یا خیر افزود: ما نمی‌خواهیم خودمان را در فشار و استرس قرار دهیم. با مجموعه و کادر قرارمان این است که بازی به بازی پیش برویم. ما بابت برد نفت چند ساعتی را خوشحالی می کنیم و بعدش به بازی با نساجی فکر می کنیم. سعی می‌کنیم بهترین خودمان باشیم. کادر مدیریتی و فنی خیلی قدرتمندی داریم و این موضوع در ادامه راه به ما کمک می کند.

دیدگاه‌ها