کد خبر : 1770462 | 04 مرداد 1400 ساعت 12:35 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

هم اتاق شدن با شیری علت موفقیت عبدی!

مهدی عبدی در دو بازی گذشته دبل کرد و نقش پررنگی در صدر نشینی پرسپولیس دارد و حال مهدی شیری اظهار نظر جالبی در این خصوص کرده‌ است.

هم اتاق شدن با شیری علت موفقیت عبدی!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس شب گذشته دلهره آور ترین شب لیگ بیستمش را پشت سر گذاشت  و حتی می‌توانست با لغزش و باخت مقابل تراکتور شانس قهرمانی رقیب مستقیمش، سپاهان اصفهان را خیلی بیشتر کند.

 

سرخ‌ها در نیمه اول برای گلزنی تلاش زیادی کردند اما نتوانستند دروازه اخباری را باز کنند.در چهل و پنج دقیقه دوم نیز خلاف جریان بازی گل خوردند و این در شرایطی بود که سپاهان در اصفهان جلو افتاده بود و برای لحظاتی پرسپولیس‌ها در شوک فرورفتند. اما در نهایت این بازی با دبل عبدی و تک گل احمد نورالهی ادامه یافت تا قرمزها در صدر ماندگار شوند.

مهدی عبدی که بحران ۴ماهه در گل نزدن را سپری کرده و حالا در حساس ترین مقطع فصل به آمادگی رسیده برای دومین هفته پیاپی دبل کرد تا عملکرد درخشانی داشته باشد.

 

عبدی پس از بازی عکسی از شادی گلش منتشر کرد که هم تیمی او مهدی شیری برای او کامنت گذاشت و نوشت: " تا وقتی با من هم اتاقی باشی همینه". کامنتی که واکنش‌های زیادی را در پی داشت و این نظر شیری از علت موفقیت هم اتاقی‌اش بالای شش هزار لایک دریافت کرد.

 

1627414

1627413

دیدگاه‌ها