کد خبر : 1770465 | 04 مرداد 1400 ساعت 12:47 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

رویای طلا در وطن؛ صعود نائومی اوساکا به دور سوم

نائومی اوساکا، تنیسور ژاپنی توانست خود را به دور سوم بازی ها برساند اما قصد ندارد تا به این زودی به مدال طلای المپیک در خاک زاپن فکر کند.

رویای طلا در وطن؛ صعود نائومی اوساکا به دور سوم

به گزارش "ورزش سه"، نائوم یاوساکا از ژاپن امروز با پیروزی 6-3 و 6-2 برابر ویکتوریا گولوبیک، تنیسور رنگ پنجاهم جهانی، تواتنست ضمن فرستادن هشداری برای دیگر رقبا، برای خود در دور سوم این بازی ها جایی دست و پا کند.


نماینده سید دوی ژاپنی در این هفته در فرم چشمگیری ظاهر شد؛ او پس از دو ماه وقفه به مسابقات بازگشت و نقش خود را به عنوان یکی از برجسته ترین سفیران کشور میزبان در این بازی ها پذیرفت.

اگر چه اوساکا گفته که او مصمم است که بازی به بازی پیش برود و چشم به خیلی دور نداشته باشد، اما کسب طلای المپیک در خاک وطن شادی مضاعفی برای ژاپنی ها خواهد بود.

 

اوساکا رد این باره گفته است: "خب معلوم است که برای من ارزش زیادی خواهد داشت که اینجا طلا ببرم اما من می دانم که این باید روند خود را طی کند. می دانید که اینها بهترین بازیکنان جهان هستند و من هم چند وقت یاست که بازی نکرده ام، بنابراین سعی می کنم که یک بازی یک بازی پیش بروم. در کا فقط خیلی خوشحالم که اینجا هستم."

 

1627428

 


اوساکا در مسابقه با گولوبیک بی رحم و خطرناک ظاهر شد و توانست با نمایشی برتر خود را به دور سوم این رقابت ها برساند؛ جای که باید با برنده بازی میهیلا بوزارنسکو از رومانی و یا مارکتا وندروسوا از جمهوری چک رو به رو شود.

 

سایر بازیکنان سید برتر تک نفره زنان نیز توانستند به دور بعد صعود کنند. باربورا کرجچیکووا، قهرمان اوپن فرانسه، به فرم خوب خود ادامه داد و لیلا آنی فرناندز، نوجوان کانادایی، را با نتیجه 6-2 و 6-4 حذف کرد، در حالی که گاربینه موگوروزا، برنده دو بار اسلم، با نتیجه 6- 3 و 6-0 مقابل وانگ کیانگ از چین پیروز شد.

دیدگاه‌ها