کد خبر : 1770471 | 04 مرداد 1400 ساعت 13:06 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدعی جدید آقای پاس گلی لیگ بیستم!

محسن آذرپاد با ثبت دو پاس گل، در فاصله یک هفته تا پایان لیگ به رتبه‌های بالایی جدول پاس گل صعود کرده است.

مدعی جدید آقای پاس گلی لیگ بیستم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس رفسنجان در حالی مقابل پدیده مشهد به برتری رسید که شاگردان محمد ربیعی با دو گل از تیم مهدی رحمتی پیش افتادند و پایه گذار هر دو گل، محسن آذرپاد بود؛ بازیکنی که حالا فرصت رسیدن به عنوان آقای پاس گلی را دارد.

 

در دقیقه 9 ارسال این بازیکن از روی نقطه کرنر با ضربه سر نصیری همراه شد و توپ به گوشه دروازه رفت و دروازه بان تیم مشهدی نیز از مهار توپ ناکام ماند. پاس گل بعدی را او در حال حرکت و در دقیقه 81 فرستاد و توپ پس از رسیدن به مهرداد آوخ و ضربه زیبای این بازیکن وارد دروازه شد تا آذرپاد پنجمین پاس گل فصل را ثبت کند.

 

1627442

 

احمد زنده روح و سروش رفیعی با 8 پاس گل در صدر جدول قرار دارند و آذرپاد کار بسیار سختی برای رسیدن به این دو بازیکن خواهد داشت اما باید دید او می‌تواند این درخشش را مقابل ذوب اهن نیز تکرار کند یا خیر؟

 

گفتنی است محسن آذرباد طی سه فصل گذشته که با دو تیم گل گهر و مس رفسنجان در لیگ یک بازی می کرد نیز بهترین پاسور لیگ لقب گرفته است. او سه سال پیش با ارسال 14 پاس گل بهترین پاسور شد و در سالی که گل گهر به لیگ برتر راه پیدا کرد با ارسال 11 پاس گل در این موفقیت نقش داشت. درنهایت آذرباد سال گذشته یکی از بازیکنان کلیدی مس در رسیدن به لیگ برتر بود و با ارسال 18 پاس گل توانست به تیمش برای شکست رکوردها و رسیدن به لیگ برتر کمک کند.

دیدگاه‌ها