کد خبر : 1770472 | 04 مرداد 1400 ساعت 13:13 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین بازی احسان در نقش جهان؟ (عکس)

جدایی احسان حاج صفی سوالی است که ذهن هواداران سپاهان را به خود مشغول کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، اگر این اتفاق رخ بدهد یعنی کاپیتان محبوب طلایی پوشان اصفهانی برای سومین مرتبه تیمش را برای ماجراجویی های اروپایی ترک خواهد کرد. حاج صفی یکبار پس از هفته پنجم لیگ پانزدهم اردوی طلایی پوشان را ترک کرد و آنها در غیاب او که ستاره تیمش تا هفته پنجم بود، روزهای کابوس واری را تجربه کردند و با رتبه یازدهمی فصل را خاتمه دادند. این بازیکن پس از سقوط  اف سی فرانکفورت دوباره به اصفهان بازگشت و از هفته سوم لیگ شانزدهم بود که در ترکیب تیم عبدالله ویسی نقش مهمی را برعهده گرفت.در انتهای این فصل نیز حاج صفی بار دیگر از جمع طلایی پوشان جدا شد و اینبار به فوتبال یونان رفت.


جدایی دوم حاج صفی طولانی تر بود و او پس از 4 سال در میانه لیگ بیستم به ترکیب طلایی پوشان بازگشت و توانسته طی دوران کوتاه حضورش یکی از بازیکنان کلیدی تیمش باشد و با 3 پاس گل و 2 گل نقش مهمی در رقابتی داشته باشد که سپاهانی ها با پرسپولیس در  لیگ بیستم داشته اند.


در همین حین اما رسانه های یونانی از بازگشت احسان حاج صفی حرف زده اند و چند روز پیش بود که وب سایت sdna در خبری پیوستن کاپیتان تیم ملی ایران به آ.ا.ک آتن را قطعی دانست و حتی تاریخ حضور حاج صفی را در کشور یونان اعلام کرد. این سایت با تیتر "ورود حاج صفی در پایان ماه" نوشت: انتظار می رود مدافع چپ پای ایرانی که با آ.ا.ک به توافق دست یافته است، در تاریخ 31 ژوئیه در یونان باشد.

 

1627443

 


گفته می شود احسان حاج صفی در ازای قراردادی 300 هزار یورویی برای مرتبه دوم عازم یونان خواهد شد؛ مبلغی که بیش شک تفاوت زیادی با دستمزدی که او در سپاهان خواهد گرفت. البته که باید در کنار حقوقی که یک بازیکن می گیرد، شرایط و لیگی که او قرار است در آن بازی کند را نیز در نظر داشت و بازی کردن در یک لیگ اروپایی که در این قاره مورد توجه قرار دارد نیز وسوسه کننده است و حتی در صورت در میان بودن پول کمتر می تواند اولویت احساج حاج صفی در سال منتهی به جام جهانی قطر باشد.


شب گذشته احسان در نقش جهان آخرین بازی فصل را مقابل ذوب آهن برگزار خواهد کرد و حالا زمان خواهد بود که مشخص می کند این بازیکن سال آینده نیز در سپاهان می ماند یا خیر.

دیدگاه‌ها