کد خبر : 1770473 | 04 مرداد 1400 ساعت 13:18 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

از متن و حاشیه المپیک؛

لیلارد: دنیا برای آمریکا به پایان نرسیده

دامیان لیلارد، ستاره تیم ملی بسکتبال آمریکا، می گوید پس از شکست غافلگیرکننده به فرانسه هیچ وحشتی و اضطرابی در تیم آمریکا وجود ندارد.

لیلارد: دنیا برای آمریکا به پایان نرسیده

به گزارش "ورزش سه"، دامیان لیلارد گفت تیم بسکتبال مردان آمریکا پس از باخت روز یکشنبه مقابل فرانسه دچار وحشت و اضطراب نخواهد شد. شکست غافلگیرکننده آمریکا برابر فرانسه این پرسش را ایجاد کرده است که آیا تیم آمریکا که همه آن را بخت نخست قهرمانی در المپیک توکیو می دانستند، آیا می توانند چهارمین طلای متوالی المپیک را به دست آورد؟

 


پس از یک نمایش ضعیف و پرتاب های پر اشتباه از لیلارد،  کوین دورنت و دوین بوکر، آمریکا رد نخستین بازی خود در المپیک نتیجه را 83-76 به فرانسه واگذار کرد.

لیلارد گفت: "فکر می کنم که ما تاریخی از سلطه بر این رقابت ها داریم و شاید همیشه مردم را تحت تاثیر قرار نداده ایم اما یک سابقه و تاریخ پیروزمندانه داریم. این اتفاق خیلی نادری است که ببینید تیم آمریکا به زمین می رود و شکست می خورد، مخصوصا در اولین بازی.
بسیاری از مردم جوری برخورد خواهند کرد که انگار دنیا به آخر رسیده، اما کار ما به عنوان نمایندگان حرفه ای کشورمان در المپیک این است که کاری که لازم است را انجام دهیم. ما هنوز هم می توانیم آنچه را که برای بردنش به اینجا آمده ایم، به دست بیاوریم."

 

1627445

 

لیلارد معتقد است که انها تنها نیاز دارند که اندکی آرامش خود را به دست بیاورند: "ما داریم تلاش می کنیم که کار درست را انجام دهیم به جای انکه همانی باشیم که هستیم: بهترین بازیکنان NBA!"

باخت به فرانسه اولین شکست این تیم از سال 2004 و ششمین باخت در تاریخ مسابقات بود.

آمریکا در دیدار با ایران تلاش خواهد کرد تا به مسیر همیشگی خود بازگردد.

دیدگاه‌ها