کد خبر : 1770476 | 04 مرداد 1400 ساعت 13:44 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

خوشحالی شمشیرباز مصری به سبک کریس رونالدو

محمد السید، شمشیر بازی مصری، پس از پیروزی بر حریف سه بار قهرمان جهانش، این موفقیت غیرمنتظره را به سبک کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغال یجهان فوتبال، جشن گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، محمد السید موفق شد یک پیروزی غافلگیرکننده را برابر بخت اول قهرمانی و قهرمان سه باره جهان، یانیک بورل فرانسوی به دست بیاورد. او پس از این پیروزی شادمانی بی حد خود را با تقلید از شادی پس از گل کریستیانو رونالدو نشان داد و پای این فوق ستاره جهان فوتبال را نیز به المپیک توکیو 2020 باز کرد.


السید که تنها 18 سال دارد در نخستین بازی خود در دور اول این رقابت ها یک پیروزی باورنکردنی کسب کرد و توانست این موفقیت تاریخی را به شکلی به یادماندنی جشن بگیرد.


پس از کسب آخرین امتیاز، پسر نوجوان مصری کلاه خود خود را به کناری پرتاب کرد و سپس به سبک کریس رونالدو به هوا پرید و درست با ژستی مانند CR7 فریاد کشید.

 

1627451

 

همه گمان می بردند که یانیک بورل به راحتی السید را حذف خواهد کرد و در پایان این رقابت ها مدال طلا را بر گردن خواهد آویخت. اما با وجود بردن طلای المپیک ریو در سال 2016، این بار او طرف بازنده این دیدار غیرقابل پیشبینی بود و تنها توانست شادمانی بی حد و مرز رقیب جوانش را تماشا کند.

 

دیدگاه‌ها