کد خبر : 1770477 | 04 مرداد 1400 ساعت 13:49 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

علی علیزاده: ربیعی حتما در رفسنجان می‌ماند

علی علیزاده مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان در گفت و گویی کوتاه با "ورزش سه" تاکید کرد مربی فصل آینده این باشگاه محمد ربیعی خواهد بود.

علی علیزاده: ربیعی حتما در رفسنجان می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک فصل موفق در رقابت‌های لیگ برتر و در شرایطی که تیم تازه صعود کرده رفسنجان با پیروزی روز گذشته پایان خوشی در رقابت‌های خانگی لیگ برتر داشت، علی علیزاده ضمن رضایت از عملکرد کلی تیم می‌گوید: محمد ربیعی به طور قطع سرمربی فصل بعد این تیم خواهد بود.

علیزاده گفت: با محمد ربیعی قراردادمان را دوسال تمدید کردیم و این قرارداد ثبت شده و قانونی است و هیچ دلیلی هم ندارد ایشان را تغییر دهیم. ما از عملکرد اولین فصل او در لیگ راضی هستیم و قطعا با ثباتی که در مربیگری خواهیم داشت فصل آینده نتایج بهتری هم خواهیم گرفت چرا که حالا رفسنجان به یک برند قابل احترام در فوتبال ایران تبدیل شده و حتما در سال آینده موفق تر از امسال عمل خواهد کرد.

 

او درباره شرایط زمین چمن مصنوعی تیمش گفت: تلاش‌مان بر این است که زمین را زیر کشت ببریم و چمن آن را برای فصل آینده آماده کنیم. البته این مسئله چالش سختی است ولی مقدمات آن در حال انجام است تا انشاالله مس رفسنجان فصل آینده در زمین چمن طبیعی بازی کند که مطمئنم در این صورت در بازی‌های خانگی نمایشی بهتر خواهیم داشت.

 

علیزاده ضمن تشکر از مردم رفسنجان تاکید کرد: خواست هواداران این تیم که امسال هم از تشویق تیم محروم بودند همین است: تقویت تیم، سرمایه گذاری روی امکانات و ثبات فنی که مس رفسنجان در فصل آینده به شرایط رو به جلوی خود ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها