کد خبر : 1770484 | 04 مرداد 1400 ساعت 14:23 | 22.1K بازدید | 2 دیدگاه

نخبه‌های تکواندوی ایران را راندیم؛

افلاکی: مدیریت عامل سقوط تکواندوست

مجید افلاکی پیشکسوت تکواندوی ایران اظهارات تندی نسبت به ضعیف ترین نتیجه تاریخ تکواندوی ایران در المپیک انجام داد.

افلاکی: مدیریت عامل سقوط تکواندوست

به گزارش "ورزش سه"، مجید افلاکی درباره‌ی عملکرد ضعیف تیم تکواندو ایران در المپیک گفتگویی رادیویی گفت: متاسفانه پرونده تکواندو‌ی ایران در المپیک بسته شد و با بدترین شکل ممکن این اتفاق افتاد. از قدیم گفته‌اند هرچه بکاری همان را برداشت می‌کنی. من در اینجا برعکس مسابقات قبلی که هیچ گاه درباره‌‌ی کادر فنی و  ورزشکاران صحبت نمی‌کردم اما در اینجا باید قبول کنیم نسبت به تمام دنیا ضعیف‌تر عمل کردیم.

 

او ادامه داد: ما مدعی قهرمانی بودیم.کمتر از یک دهه گذشته قهرمان آسیا بودیم؛ قهرمان المپیک بودیم؛ قهرمان جام جهانی بودیم و تمام اینها از دست می‌روند به دلیل اتفاقاتی که پیش آمد.

 

او از علل چنین اتفاق تلخی در المپیک گفت: من فکر می‌کنم سرمنشا این اتفاقات مدیریت است. من سال 2008 بعد از المپیک خودم آمدم و دورخیزی کردیم برای المپیک لندن. ما در لندن باید طلا می‌گرفتیم اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد  که میسر نشد و با یک نقره به کار خود پایان دادیم و آنجا با همین مربی فعلی دوطلای صدرصد داشتیم اما از دست رفت.

 

افلاکی درباره‌ی مصاحبه عسکری که گفته بود اگر شرایط همین باشد در المپیک بعدی نیز مدال نمی‌گیریم گفت: احتمال می‌دهم منظور آقای عسکری از باقی ماندن همین شرایط، بودن خودشان است! یک ماه‌ و نیم پیش برچه اساسی آرمین هادی پور که شانس قهرمانی المپیک داشت را به مسابقات آسیایی فرستادیم تا مصدوم شود و از لحاظ روحی و روانی بهم بریزد؟ زمان آقای هاشمی تبار بازرس داشتیم که هر فدراسیونی را بازرسی می‌کرد. اما امسال این شرایط را نداشتیم. تیم دوماه‌ونیم مربی بدنساز نداشته است.

چهارسال پیش که افلاکی نتایج ضعیفی گرفت آقای فرهادیان روی کار آمدند، افلاکی در این‌باره و همچنین ماجرای کیمیا علیزاده گفت: آقای فرهادیان به گفته خودش بزرگترین افتخارش این بوده که با من مسابقه‌ داده است. واقعا باید به حال این تکواندو گریه کرد. گلایه ای داریم از صداوسیما، کیمیا علیزاده حقش را به گردن این مملکت ادا کرده چرا اسمش را نمی‌آورند؟


تیم ما از لحاظ فنی بسیار ضعیف است.

افلاکی افزود: همه بازیکن‌های نخبه مثل یوسف کرمی و هادی ساعی را رانده‌ایم چون امثال افرادی که ادعای مدیریت دارند به تکواندو آمدند درحالی که با آن غریبه‌اند.

او در پایان گفت: تکواندو ایران به اندازه کشتی مدال آور است. سه نفر در آن فدراسیون درحال تصمیم گیری هستند. درخواست می‌کنم اگر قرار است وزیر ورزشی انتخاب شود از پیکره‌ی ورزش باشد.

دیدگاه‌ها