کد خبر : 1770485 | 04 مرداد 1400 ساعت 14:26 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

مادر 48 ساله استرالیایی ستاره غیرمنتظره المپیک

یک مادر 48 ساله استرالیایی که دارای دو فرزند است و برای ششمین بار در رقابت های المپیک شرکت می کند، در المپیک توکیو توانسته به دور سوم از رقابت های تنیس روی میز برسد.

مادر 48 ساله استرالیایی ستاره غیرمنتظره المپیک

به گزارش "ورزش سه"، جیان فنگ لی از استرالیا توانسته در بازی های توکیو خود را به دور سوم از رقابت های تنیس روی میز برساند. این ورزشکار 48 ساله که مادر دو فرزند است برای ششمین بار است که در بازی های المپیک شرکت می کند!


جیان فنگ لی امروز موفق شد تا در شش ست برابر شرکت کننده لهستانی سید بیست و هشتم پیروز شود. او در مرحله بعدی فردا باید به مصاف هان ینگ از آلمان که در سید دوازدهم قرار دارد و در المپیک ریو به مرحله یک چهارم نهای رسیده بود، بازی کند.

 

فنگ لی تنها یک پیروزی دیگر با عبور از بهترین رکورد خود فاصله دارد چرا که در المپیک ریو نیز توانسته بود به دور سوم رقابت ها برسد. اما عملکرد او در حال حاضر قابل توجه تر است مخصوصا که او در ابتدا نتوانسته بود برای حضور در توکیو 2020 انتخاب شود.

فنگ لی فقط در اواخر ماه ژوئن به عنوان جانشین استفانی سنگ که به دلایل شخصی کناره گیری کرد، به گروه المپیک استرالیا اضافه شد.

 

به این ترتیب او با رکورد ماری هانا، پیشکسوت سوارکاری، نماینده استرالیا در شش المپیک برابر شد.

این خانم استرالیایی متولد چین در سال 1994 به ملبورن نقل مکان کرد، در سال 1995 در اولین مسابقات قهرمانی ملی استرالیا شرکت کرد و سپس در سیدنی 2000 اولین بازی المپیکی خود را انجام داد.

دیدگاه‌ها