کد خبر : 1770487 | 04 مرداد 1400 ساعت 15:01 | 32.8K بازدید | 4 دیدگاه

بازگشت به تورین ولی در سودای رفتن

رونالدو در تمرین یووه؛ کریس ماندنی است؟ (عکس)

هرچند رونالدو امروز در تمرین یووه حاضر شد ولی آینده اش مبهم به نظر می رسد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی و 36 ساله یوونتوس دیروز وارد شهر تورین شد و از امروز تمرینات پیش فصل خود را در کمپ تمرینی این باشگاه آغاز می کند. رونالدو دیروز با هواپیمای شخصی خود در فرودگاه کازل در ساعت 14.10 به وقت تورین به زمین نشست.

 

 

1627073

 

 

او امروز در تمرین یووه نیز حاضر شد و مورد استقبال ده ها هوادار نیز قرار گرفت. رونالدو با متانت و صبوری با برخی عکس گرفت و امضا داد تا اینگونه نخستین تمرین پیش فصل خود را شروع کند.

 

 

1627492

 

1627489

 

1627490

 

1627491

 

 

 

علیرغم همه اخبار و شایعاتی که در مورد احتمال جدایی این گلزن باتجربه و انتقال او به باشگاه پاری سن ژرمن شنیده شده، رونالدو از امروز تمرینات خود را با یوونتوس آغاز کرد. البته هنوز ماندن رونالدو در یوونتوس قطعی نیست و ممکن است تا پایان پنجره تابستانی شاهد جدایی این بازیکن باشیم. تنها یک فصل از قرارداد او با یوونتوس باقی مانده و با توجه به شرایط مالی بغرنج ناشی از شیوع ویروس کرونا، پرداخت دستمزد سنگین این بازیکن برای باشگاه ایتالیایی آسان نیست.

 

پاول ندود نایب رئیس یوونتوس اخیرا در جریان یک مصاحبه گفت که رونالدو ماندنی خواهد بود ولی به نظر رونالدو بیش از ماندن در یووه تمایل به جدایی دارد و طبق ادعای توتواسپورت، ژرژ مندس ایجنت او در تلاش برای یافتن راهی برای جدایی این بازیکن است.

 

 

1627463

 

 

این نشریه تورینی نوشته است که بین رونالدو و سران یووه تفاهم وجود ندارد و دو طرف از ماه می دیگر هیچ تماسی با یکدیگر نداشته اند.

رونالدو پیش از یورو 2020 وعده داده بود که پس از پایان کار پرتغال در این رقابت ها در مورد آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد.

رونالدو امروز با یووه تمرین کرده، به این امید که تا پایان مهلت نقل و انتقالات فرصتی برای جدایی نصیبش شود. در این بین اما همه چیز به کیلیان امباپه بستگی دارد. اگر او در نهایت راهی رئال شود، پی اس جی بدون تردید برای جذب رونالدو اقدام خواهد کرد.

گفته می شود یوونتوس هم در این صورت برای پر کردن جالی خالی رونالدو روی مائورو ایکاردی و نیز گابریل ژسوس نظر مثبت دارد.

 

دیدگاه‌ها