کد خبر : 1770490 | 04 مرداد 1400 ساعت 16:40 | 35.6K بازدید | 10 دیدگاه

منچستر کوتاه آمد؛ واران در یک‌قدمی اولدترافورد

شیاطین سرخ دیگر چیزی تا جذب رافائل واران فاصله ندارند.

منچستر کوتاه آمد؛ واران در یک‌قدمی اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، رافا واران مدت هاست به پیشنهاد تمدید رئال پاسخی نداده و منچستریونایتد سخت به دنبال جذب اوست. واران سال 2011 با رقم 10 میلیون یورو از لانس جذب شد. در حالی که تنها یک سال از قرارداد واران باقی مانده، هنوز تکلیف آینده او نامشخص است.

 

 

1623431

 

 

هفته گذشته رئال مادرید اجازه مذاکره منچستریونایتد و رافا واران را صادر کرد و به نظر می رسد توافق بین باشگاه انگلیسی و بازیکن قطعی است ولی در حالی که گفته می شد خیلی زود تکلیف واران مشخص خواهد شد، به یکباره همه چیز به بن بست خورد.

یونایتد حاضر نبود رقم مورد نظر رئال را پرداخت کند چرا که اعتقاد داشت پرداخت 50 میلیون یورو برای بازیکنی که تنها یک سال از قراردادش باقیمانده زیاد است و رئال هم حاضر نبود از موضع خود کوتاه بیاید.

 

 

1626080

 

 

شب گذشته اما همه چیز شکلی دیگر به خود گرفت. طبق ادعای مارکا، یونایتد در نهایت حاضر شده 50 میلیون یورو برای واران پرداخت کند و مذاکرات اکنون وارد فاز نهایی خود شده است. پس از توافق بر سر جزئیات باقیمانده، واران در نهایت راهی یونایتد خواهد شد تا رئال به فاصله  یک ماه، دومین مدافع میانی خود را نیز از دست بدهد. پیش از این سرخیو راموس به پی اس جی رفته بود.

 

 

دیدگاه‌ها