کد خبر : 1770491 | 04 مرداد 1400 ساعت 14:38 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی جدید لبنان وارد این کشور شد (عکس)

ایوان هاسک سرمربی جدید تیم ملی لبنان روز گذشته وارد این کشور شد تا قراردادش را با فدراسیون فوتبال این کشور به امضا برساند.

به گزارش "ورزش سه"، ایوان هاسک سرمربی اهل جمهوری چک روز گذشته وارد لبنان شد تا به صورت رسمی قرارداد خود را با این فدراسیون فوتبال کشور امضا کند. هاسک در بدو ورود به لبنان گفت: ما باید سریعا کار خود را آغاز کنیم زیرا وقت زیادی نداریم. ما باید ابتدا با امارات و سپس کره جنوبی بازی می کنیم، بنابراین باید با بازیکنانی که در اینجا حضور دارند کار کنیم.


او ادامه داد: ما به حمایت تمام هواداران لبنانی احتیاج داریم و اطمینان دارم که می توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. شانس لبنان برای صعود به جام جهانی، به حمایت هواداران و تلاش بازیکنان بستگی دارد.


هاسک در پایان گفت: من آرزو دارم که چهره شهروندان لبنان را شاد ببینم و در این راه تنها نیستم، زیرا ما تیمی یک دست خواهیم بود.

 

1627470

 

1627471


قرارداد این مربی با تیم ملی لبنان یک ساله است و قرار است مراسم معارفه او طی یک نشست مطبوعاتی برگزار شود. نکته مهم در این میان، زمان بسیار کم این سرمربی است. چرا که دو هفته ابتدایی لیگ لبنان تا 10 روز پیش از بازی نخست این تیم با امارات برگزار می شود و به همین دلیل هاسک قصد دارد اردویی 10 روزه را در امارات برگزار کند.


لبنان یکی از حریفان ایران در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی است. کره جنوبی، امارات، عراق و سوریه سایر تیم های حاضر در گروه نخست هستند. دیدارهای این مرحله از 11 شهریور آغاز می شود.

دیدگاه‌ها