کد خبر : 1770504 | 04 مرداد 1400 ساعت 14:55 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

در حاشیه و متن المپیک

کدام شگفتی؟ واکنش مربی آمریکا به ناکامی بزرگ

سرمربی تیم بسکتبال آمریکا شکست تیمش برابر فرانسه را شگفتی نمی داند.

کدام شگفتی؟ واکنش مربی آمریکا به ناکامی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، تیم بسکتبال آمریکا مدعی شماره یک قهرمانی المپیک دیروز در نخستین بازی دور گروهی مغلوب فرانسه شد.

کمتر کسی تصور چنین شکستی را داشت و بسیاری از آن به عنوان یک شگفتی یاد کردند ولی سرمربی ایالات متحده با فروتنی تمام این ناکامی را پذیرفت.

 

 

1627500

 

 

گرگ پوپوویچ پس از شکست تیمش از فرانسه گفت:« شگفتی و سورپرایز؟ این کلمات را باور ندارم و معتقدم بی احترامی به حریف است. تیم های خوب زیادی در این رقابت ها حاضر هستند. فرانسه، اسپانیا، استرالیا و.... باید قبول کرد که شکاف استعداد ها کم شده و دیگر آمریکا از پیش قهرمان نیست.

نباید دیگر از شکست آمریکا شگفت زده شد. اینطور نیست که ما به زمین بیایم و از پیش برنده باشیم. فرانسه سخت کار کرده بود و در دفاع و حمله ثبات داشتند. به همین سادگی چنین چیزی می تواند منجر به برتری شما شود.»

 

 

1627502

 

 

آمریکا در شوتزنی شب ناموفقی داشت و بازیکنانش خطاهای زیادی نیز مرتکب شدند. به خصوص کوین دورانت کاپیتان تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند.

پوپوویچ در این رابطه گفت:« برخی مواقع در شوتزنی دقت لازم را دارید و برخی مواقع هم خیر. این به تنهایی نمی تواند باعث پیروزی یا شکست ما شود. فرانسه بر ما غلبه کرد چون به خصوص در شوت های سه امتیازی خیلی خوب عمل کردند و موقعیت های بهتری روی سبد داشتند. شاید ما تیم قوی تری بودیم ولی این برای برد شما کافی نیست.»

 

دیدگاه‌ها