کد خبر : 1770518 | 04 مرداد 1400 ساعت 15:54 | 25.8K بازدید | 4 دیدگاه

بازهم جام حذفی، باز هم مجیدی و قلعه نویی

چهارمین نبرد فرهاد و امیر در 365 روز

مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انجام شد و استقلال باید باز هم به مصاف یک تیم لیگ برتری دیگر برود و این بار قلعه نویی و گل گهر حریف آبی پوشان هستند.

چهارمین نبرد فرهاد و امیر در 365 روز

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه کشی بازی های مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد و تیم های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. استقلال که تاکنون در این جام تنها با تیم های لیگ برتری روبرو شده است، در بازی نیمه نهایی باز هم به مصاف یک تیم از لیگ برتر خواهد رفت و این بار امیر قلعه نویی و گل گهر در انتظار مجیدی و استقلال هستند.


آبی پوشان که در مراحل گذشته به ترتیب از سد تیم های پیکان، ذوب آهن و پرسپولیس عبور کردند، باید در بازی ما قبل پایانی با کسی روبرو شوند که تمامی قهرمانی های لیگ برترشان به نام او سند خورده است. امیر قلعه نویی که یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ استقلال است، برای دومین سال متوالی در جام حذفی به مصاف تیم سابقش می رود.


فرهاد مجیدی که سال گذشته و در فاصله 9 روز در دو بازی لیگ و جام حذفی به مصاف سپاهان و قلعه نویی رفت و در هر دو بازی به برتری رسید، حالا در اندیشه تکرار روزهای خوب مرداد 1399 است. او فصل گذشته دستش از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه ماند و اکنون نیز به هیچ تمایل ندارد به عنوان بازنده بزرگ جام حذفی لقب بگیرد.

 

1627527


نخستین تقابل رسمی مجیدی و قلعه نویی به 11 مرداد سال قبل باز میگردد. آبی پوشان در دیداری از رقابت های لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف سپاهان رفتند. آرش رضاوند در همان دقایق پایانی نیمه نخست دومین کارت زردش را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا کار شاگردان مجیدی سخت شود.


با این وجود، استقلال در نیمه دوم دست به کار بزرگی زد و با یک یار کمتر دوبار توسط دیاباته و گل بخودی شایان مصلح دروازه نیازمند را باز کرد تا با وجود گلزنی محبی در دقایق پایانی، شاگردان مجیدی دوئل اول را از سپاهان و قلعه نویی ببرند. چند روز بعد و در تاریخ 20 مرداد، دو تیم این بار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند. استقلال در دیداری برتر و با گل های وریا غفوری و علی کریمی از سد سپاهان گذشت و راهی دیدار نیمه نهایی شد.


پس از این شکست بود که امیر قلعه نویی با انتشار نامه ای احساسی به همکاری خود با سپاهان پایان داد و راهی سیرجان شد. پس از جدایی فکری از استقلال و سومین حضور مجیدی بر روی نیمکت آبی پوشان، او باز هم در استادیوم آزادی به مصاف قلعه نویی رفت که این بار با گل گهر مقابل شاگرد سابقش صف آرایی کرده بود.


دیداری که 4 تیر امسال برگزار شد و استقلال در همان 20 دقیقه ابتدایی بازی کار تیم ژنرال را یکسره کرد. مرادمند در دقیقه 12 و مهدی پور در دقیقه 19 زنندگان هر دو گل آبی پوشان بودند تا فرهاد مجیدی در سومین تقابل خود با قلعه نویی برنده از زمین خارج شود.

 

1627525


حالا دو تیم در دیداری فوق العاده حساس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم می روند. دیداری که برنده آن راهی دیدار فینال شده و شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها را خواهد داشت. چهارمین تقابل مجیدی و قلعه نویی در کمتر از یک سال و در استادیوم آزادی می تواند جذاب تر از 3 جدال قبلی شاگرد و استاد باشد.

قلعه
فرهاد مجیدی که تیمش روزهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است، قصد ندارد روند خوبی را که در پیش گرفته، از دست بدهد و به همین دلیل آبی پوشان در مصاف با تیمی که بخش اعظم آن را بازیکنان سابق استقلال تشکیل می دهند، قصد شکست ندارند و عزم خود را برای قهرمانی در این رقابت ها جزم کرده اند.

 

1627526


سه تقابل قبلی مجیدی و قلعه نویی هرگز با نتیجه تساوی همراه نبوده و دوئل چهارم نیز قطعا برنده خواهد داشت. باید دید فوت کوزه گری ژنرال در نبرد چهارم به کمک او می آید و قلعه نویی قادر به جبران شکست های گذشته اش خواهد بود یا مجیدی برابر استاد خود پوکر کرده و با 4 پیروزی متوالی برابر تیم های سابق امیرخان، برتری خود را بیش از قبل به اثبات خواهد رساند. دیدار دو تیم 13 مرداد در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها