کد خبر : 1770530 | 04 مرداد 1400 ساعت 16:51 | 41.4K بازدید | 1 دیدگاه

خط قرمز روی تبانی و فوتبال ناپاک

در انتظار قاطعانه‌ترین تصمیم فدراسیون عزیزی‌خادم

با دعوت سه تیم و برخی اعضای درگیر در پرونده تبانی در لیگ دسته دوم، اکنون جامعه فوتبال در انتظار قاطعانه‌ترین تصمیم از سوی فدراسیون فوتبال هستند.

در انتظار قاطعانه‌ترین تصمیم فدراسیون عزیزی‌خادم

به گزارش "ورزش سه"، شهاب الدین عزیزی خادم که اولین چالش خود در زمان ریاست در فدراسیون فوتبال با موفقیت در صعود تیم ملی به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی پشت سر گذاشته، اکنون در آزمونی دیگر قرار گرفته است؛ مبارزه با ناپاکی در فوتبال طبق وعده‌ای که در دوره نامزدی‌اش برای انتخابات داده بود.

 

طی هفته‌های اخیر بحث‌های زیادی در سطوح مختلف لیگ از برتر تا دسته دوم شکل گرفته است که این ماجرا در لیگ دسته دوم با توجه به انتشار ویدئوهایی شرم‌آور با جدیت بیشتری از سوی کمیته اخلاق و انضباطی دنبال شده است.

 

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، امروز و از ساعت 17 در فدراسیون فوتبال قرار است با دعوت از نماینده سه باشگاه لیگ دسته دومی (شهید قندی یزد، شهرداری ماهشهر و شاهین بندرعامری) و همچنین 22 عضو درگیر در این پرونده، به مساله اتفاقات دو هفته پایانی لیگ در این سطح ورود و در نهایت رای آن صادر شود.

این اتفاق در حالی افتاده که طی روزهای اخیر پای برخی مقامات سیاسی و نماینده‌های مجلس این استان‌ها نیز در این موضوع باز شده و بار دیگر آنها به دنبال این هستند تا با کدخدامنشی موضوع را فیصله دهند. با این حال نزدیکان عزیزی خادم مدعی هستند او با قاطعیت از مدیران بخش کمیته انضباطی و اخلاق درخواست کرده پرونده را به شکل جدی دنبال کرده و رای قاطعانه‌ای در این خصوص صادر کنند و هیچ منفعتی را دنبال نکنند.

 

رسیدگی در پرونده‌های تبانی در تمام کشورها برای پاکسازی فوتبال به شکل جدی دنبال می‌شود و اکنون اهالی فوتبال در ایران نیز این انتظار را دارند تا بعد از مدت‌ها شاهد یک اتفاق مثبت در فوتبال ایران برای خروج از فساد و تبانی باشند. باید دید در نهایت خروجی این پرونده چه خواهد شد و آیا اقدامات بازدارنده‌ای برای پایان دادن به موضوع تبانی و فساد از سوی فدراسیون عزیزی خادم صورت خواهد گرفت یا مثل گذشته همه چیز با کدخدامنشی فیصله خواهد یافت.

دیدگاه‌ها