کد خبر : 1770532 | 04 مرداد 1400 ساعت 17:04 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

از قرعه حذفی راضی هستیم؛

عبداللهی: قرارداد بازیکنان باید به 70 درصد برسد

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد که قرارداد بازیکنان باید به بالای 70 درصد برسد.

عبداللهی: قرارداد بازیکنان باید به 70 درصد برسد

به گزارش "ورزش سه"، نصرالله عبداللهی که به عنوان نماینده باشگاه استقلال در قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی حضور یافته بود در مورد رویارویی با گل گهر در این مرحله طبق قرعه کشی انجام شده گفت: چرا راضی نباشیم. تیمی که می خواهد اول بشود، باید با هر تیمی مسابقه بدهد. حالا چه در فینال و چه الان فرقی نمی کند.

او در واکنش به برگزاری با استقلال – گل گهر در ورزشگاه آزادی گفت: به خاطر این که زمین ورزشگاه آزادی خوب است ما راضی هستیم.

 

سرپرست استقلال در واکنش به این که آیا آنها بازی با سپاهان در هفته پایانی را قربانی بازی با گل گهر می کنند یا با تمام توان مقابل شاگردان نویدکیا خواهند ایستاد گفت: ما همیشه تیم مان تغییراتی داشته اما مقابل سپاهان با تمام قدرت بازی می کنیم و بازی با این تیم را قربانی بازی با گل گهر نمی کنیم. هیچ حرف و حدیثی وجود ندارد. ما در بازی قبل هم دیدید که چند بازیکن جوان را بازی دادیم و خیلی هم خوب بازی کردند. در بازی با سپاهان هم با تمام قدرت بازی می کنیم.

 

عبداللهی در مورد وضعیت قرارداد بازیکنان و آینده آنها گفت: تمرینات حتما برگزار می شود. از امروز قرار است بازیکنان برای مذاکرات فصل بعد به باشگاه بیایند. البته چون دیشب دیر به تهران رسیدیم شاید خواب باشند و از فردا، پس فردا بیایند. همه بالای 50 درصد گرفته اند و باید به 70 درصد برسد شاید هم بیشتر تا بچه ها بیایند و قراردادهایشان را ببندند.

دیدگاه‌ها