کد خبر : 1770564 | 04 مرداد 1400 ساعت 20:13 | 26.7K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره بایرن مونیخ قید تعطیلات را زد (عکس)

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ زودتر از موعد مقرر در تمرینات حاضر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط دوران حضور نیکو کوواچ روی نیمکت بایرن مونیخ برای توماس مولر به قدری وخیم بود که حتی شایعات زیادی در مورد جدایی این بازیکن و انتقال به لیگ برتر نیز شنیده شده بود. اما آمدن هانسی فلیک به رختکن بایرن مونیخ شرایط را برای توماس مولر تغییر داد و او دوباره تبدیل به یکی از موثرترین بازیکنان تیمش شد.

 

این مهاجم باتجربه در دو فصل اخیر اینقدر خوب کار کرد که یوواخیم لوو نیز مجاب به دعوت دوباره از او در ترکیب تیم ملی آلمان شد و توماس مولر در رقابت های یورو 2020 به طور ثابت به میدان رفت. اما یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ به توماس مولر، مانوئل نویر و جاشوا کیمیچ فرصت داده تا تاریخ 31 ژوئن در تمرینات غیبت داشته و به استراحت بپردازند. اما توماس مولر امروز و پنج روز زودتر از موعد مقرر از تعطیلات بازگشت و در تمرینات پیش فصل بایرن مونیخ شرکت کرد.

 

البته مطابق انتظار توماس مولر امروز را به صورت فردی و جدا از دیگر بازیکنان تمرین کرد، اما به زودی شاهد اضافه شدن او به تمرینات گروهی برای فصل جدید نیز خواهیم بود. توماس مولر می خواهد خود را به یولیان ناگلزمان نیز ثابت کرده و در سال های پیش رو نیز در ترکیب ثابت بایرن مونیخ قرار داشته باشد.

 

1627585

 

1627586

 

1627587

دیدگاه‌ها