کد خبر : 1770576 | 04 مرداد 1400 ساعت 21:25 | 33K بازدید | 2 دیدگاه

راموس بازی بعدی PSG را هم از دست داد

سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی و جدید پاری سن ژرمن در دیدار مقابل سویا نیز غایب خواهد بود.

راموس بازی بعدی PSG را هم از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، شایعات در مورد سرخیو راموس بالاخره به حقیقت پیوست و او چند هفته قبل و بعد از 16 سال از رئال مادرید جدا شد. در نهایت این پاری سن ژرمن بود که موفق به جذب سرخیو راموس شد و البته هنوز امکان حضور این بازیکن در ترکیب این باشگاه فراهم نشده است. پنجمین دیدار تدارکاتی باشگاه پاری سن ژرمن برای کسب آمادگی پیش از فصل جدید روز سه شنبه عصر و در جنوب پرتغال برابر سویا برگزار می شود و سرخیو راموس هنوز آماده قرار گرفتن در ترکیب تیمش نیست.

 

1624748

 

این مدافع باتجربه اخیرا کمی از ناحیه ساق پا دوباره احساس ناراحتی کرده و مائوریتسیو پوچتینو علاقه ای به ریسک کردن در مورد او ندارد. همچنین سرخیو راموس در حال بهبود شرایط جسمانی خود بعد از مصدومیت های متوالی فصل گذشته بوده و فعلا قرار نیست در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن قرار گیرد. بدین ترتیب او شانس بازی برابر تیم سابق خود سویا را نیز از دست می دهد و هواداران برای تماشای اولین حضور راموس در لباس پی اس جی باید منتظر بمانند.

 

البته راموس تنها غایب تیم فرانسوی برای این دیدار نیست. بازیکنانی چون نیمار، مارکینیوش، مارکو وراتی، جیجی دوناروما، آنخل دی ماریا و لئاندرو پاردس همچنان در تعطیلات به سر می برند. همچنین بازیکنانی چون کیلیان امباپه، پرنسل کیمپمبه، جیجی واینالدوم و دانیلو پریرا نیز در پایان هفته گذشته تمرینات خود را از سر گرفته و هنوز قادر به بازی کردن نیستند.

دیدگاه‌ها