کد خبر : 1770580 | 04 مرداد 1400 ساعت 21:45 | 17.5K بازدید | 5 دیدگاه

اتمام حجت اینتر در مورد آینده روملو لوکاکو

پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر تاکید کرد روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی نراتزوری در تابستان امسال فروخته نخواهد شد.

اتمام حجت اینتر در مورد آینده روملو لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکوی 28 ساله با به ثمر رساندن 24 گل در 36 بازی یک فصل فوق العاده را تجربه کرد و از عوامل اصلی قهرمانی این تیم در لیگ ایتالیا بعد از 11 سال لقب  گرفت. این عملکرد درخشان باعث شد برخی از باشگاه های مطرح فوتبال اروپا از جمله چلسی و منچستر سیتی برای خرید این بازیکن بلژیکی و تنومند در فصل تابستان امسال وارد عمل شوند، اما باشگاه اینتر قصدی مبنی بر از دست دادن بهترین بازیکن خود ندارد.

 

1550688

 

با جدایی سرخیو آگوئرو، منچسترسیتی به دنبال جذب یک مهاجم جدید است و روملو لوکاکو و هری کین جدی ترین گزینه های این تیم محسوب می شوند. همچنین اگر چلسی نیز موفق به جذب ارلینگ هالند نشود، لوکاکو را به عنوان دیگر گزینه خود برای تقویت خط حمله در نظر گرفته است. در مجموع و از زمان انتقال لوکاکو از منچستریونایتد در تابستان 2019، لوکاکو 64 گل با لباس نراتزوری به ثمر رسانده و در دو سال اخیر یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال لقب گرفته است.

 

پپ ماروتا گفت: "اینتر تمایلی به فروش روملو لوکاکو ندارد و موضع ما حفظ این بازیکن برای فصول بعد خواهد بود. لوکاکو قطعه مهمی در صفحه شطرنج خواهد بود و حالا در اختیار سیمونه اینزاگی، سرمربی جدید اینتر قرار دارد."

دیدگاه‌ها