کد خبر : 1770582 | 04 مرداد 1400 ساعت 22:06 | 37.5K بازدید | 4 دیدگاه

زمان تمدید قرارداد لیونل مسی مشخص شد

ممکن است روند تمدید قرارداد رسمی لیونل مسی با باشگاه بارسلونا یک ماه دیگر هم طول بکشد.

زمان تمدید قرارداد لیونل مسی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر تنها موانع قانونی سد راه تمدید قرارداد رسمی لیونل مسی با باشگاه بارسلونا شده، وگرنه توافقات همگی انجام شده است. راه حل خوان لاپورتا برای حل این مشکل نیز قرار دادن نام چند بازیکن از جمله مانند آنتوان گریزمان، ساموئل امتیتی، میرالم پیانیچ، مارتین برایثویت و نتو در لیست فروش بوده و بارسلونا قصد دارد بدین طریق مبلغ دستمزدهای پرداختی خود برای فصل بعد را کاهش دهد.

 

مدیران باشگاه دو هفته پیش با خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه مسی به توافق رسیدند و از آن روز روند نگارش مفاد رسمی توافق نامه به وکلای هر دو طرف واگذار شده و این داستان هنوز ادامه دارد. مدیران بارسلونا ابتدا امیدوار بودند که مسی در این هفته رسما قرارداد خود را تمدید کند، اما این کار فعلا امکان پذیر نیست و این روند می تواند اعلام رسمی تمدید قرارداد را تا هفته اول آگوست به تاخیر بیندازد.

 

1615356

 

یک منبع نزدیک به روند مذاکرات به نشریه اسپورت گفت: "ما می خواهیم هر چه زودتر تمدید قرارداد مسی نهایی شود. زمان در حال سپری شدن است، اما ما نمی توانیم عجله کنیم و برخی موارد زمانی باید رعایت شوند."

 

هدف اصلی باشگاه ایجاد احساس راحتی برای لیونل مسی است. این بازیکن بعد از اتمام رقابت های کوپا آمه ریکا، با رد کلیه پیشنهادات سایر باشگاه ها و حتی موافقت با کاهش 50 درصدی دستمزد، تعهد خود را به بارسلونا نشان داده است. پس در واقع جای نگرانی برای هواداران بارسلونا در مورد آینده لیونل مسی وجود ندارد و با برطرف شدن موانع اداری، این بازیکن محبوب و 34 ساله به طور رسمی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید خواهد کرد.

دیدگاه‌ها