کد خبر : 1770588 | 04 مرداد 1400 ساعت 22:20 | 16K بازدید | 1 دیدگاه

قهرمانی مس شهربابک در لیگ دسته دوم

شاگردان وحید رضایی با برتری برابر شهرداری همدان به عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم دست یافتند.

قهرمانی مس شهربابک در لیگ دسته دوم

به گزارش "ورزش سه"، مس شهربابک که با اقتدار به عنوان صدرنشینی لیگ دسته دوم دست یافته بود، در دیدار فینال این رقابت‌ها برابر شهرداری همدان قرار گرفت و موفق شد حریفش را در ضربات پنالتی شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست یابد.

 

شاگردان وحید رضایی که علیرغم اتفاقات زشت و شرم آوری که بابت تبانی و کم کاری دیگر تیم‌های گروه دوم شکل گرفته بود، با اقتدار به صدر جدول دست یافته بودند تا صعود خود را به لیگ دسته اول قطعی کنند، در دیدار برابر دیگر صدرنشین لیگ دو در گروه اول بعد از تساوی بدون گل در جریان بازی، در ضربات پنالتی با نتیجه ٧-۶ به برتری دست یافتند و قهرمان این رقابت‌ها شدند.

 

1627636

 

وحید رضایی در این فصل در شرایطی تیمش  را به عنوان قهرمانی و صعود به لیگ آزادگان رساند که در فصل گذشته نیز مس شهربابک تا هفته پایانی شانس صعود داشت اما اتفاقات عجیب در فصل گذشته مانع از دستیابی آنها به این هدف شد. آنها در این فصل با اتکا به قدرت تدافعی فوق‌العاده تیم خود با اختلاف امتیازی جالب توجه صدرنشین گروه شدند و چند هفته مانده به پایان فصل جواز صعود خود را قطعی کردند تا اکنون وحید رضایی به دنبال شکل‌دهب تیمی قدرتمند برای حضور در فصل جدید لیگ آزادگان باشد.

 

وضعیت قهرمانی و صعود دو تیم به لیگ دسته اول در شرایطی مشخص شده که ویستاتوربین با توجه به اتفاقات عجیب و جنجالی دیگر تیم‌های گروه دوم همچنان در انتظار بازی پلی‌اف و مشخص شدن سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول است.

 

1627635

 

کمیته اخلاق و انضباطی امروز در جلسه‌ای با دعوت از چهار تیمی که با شائبه تبانی همراه بوده‌اند، قرار است به زودی حکم خود را در خصوص دیگر تیم صعود کننده به مرحله پلی‌آف را مشخص کند.

دیدگاه‌ها