کد خبر : 1770597 | 04 مرداد 1400 ساعت 23:27 | 62.2K بازدید | 3 دیدگاه

یونایتد و پشیمانی از تمدید با دروازه‌بان پرخرج

روسای باشگاه منچستریونایتد در مورد تمدید قرارداد داوید دخیا در سال 2019 ابراز پشیمانی کرده اند.

یونایتد و پشیمانی از تمدید با دروازه‌بان پرخرج

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه منچستریونایتد بعد از مذاکراتی طولانی مدت در سال 2019 با داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی خود برای تمدید قرارداد تا سال 2023 به توافق دست یافتند. بر اساس این توافق مقرر شد داوید دخیا هفته ای 375 هزار پوند دستمزد دریافت کرده و به پر درآمدترین بازیکن رختکن منچستریونایتد تبدیل شود. اما با توجه به افت شدید دخیا، مدیران این باشگاه از پرداخت این دستمزد هنگفت به او پشیمان شده و به دنبال راه حلی برای جبران مافات هستند.

 

در صورت توافق نکردن در مورد شرایط جدید در آن مقطع، داوید دخیا می توانست در سال 2020 اولدترافورد را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند. اما این اتفاق رخ نداد و حالا یونایتد در این شرایط بغرنج مالی تا دو سال دیگر مجبور به پرداخت دستمزد این دروازه بان اسپانیایی خواهد بود.

 

1624357

 

این در حالیست که به نظر می رسد اوله گونار سولسشر قصد دارد فصل بعد از دین هندرسون به عنوان سنگربان اصلی استفاده کند و در واقع پر درآمدترین بازیکنان یونایتد دروازه بانی است که حتی در ترکیب ثابت این باشگاه نیز جایی ندارد.

 

البته اشتباه اول در جای دیگری رخ داد. در واقع قرارداد 500 هزار پوندی الکسیس سانچس در هفته مقیاس پرداخت دستمزد در اولدترافورد را به هم زد و منجر به افزایش درخواست سایر ستاره های باشگاه شد و رقم خوردن چنین شرایطی در اولدترافورد شد. بعد از دخیا، پل پوگبا با 290 و هری مگوایر با 275 هزار پوند دستمزد در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

دیدگاه‌ها