کد خبر : 1770600 | 05 مرداد 1400 ساعت 00:02 | 42.5K بازدید | 2 دیدگاه

حکم سنگین برای سرمربی آلومینیوم؛

منصوریان ۴ بازی محروم و ۱۰۰ میلیون جریمه

سرمربی آلومینیوم اراک با محرومیت و جریمه مالی سنگین مواجه شد.

منصوریان ۴ بازی محروم و ۱۰۰ میلیون جریمه

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان که در دیدار هفته قبل آلومینیوم اراک مقابل تراکتور از کنار زمین اخراج شده بود، حالا با حکم سنگین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و به اجرا درآمدن محرومیت تعلیقی قبلی مواجه شده است.

 

در حکم جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای سرمربی آلومینیوم آمده است:

 

«درخصوص گزارش‌های ارسالی از مقامات رسمی مبنی بر تخلفات متعدد علیرضا منصوریان، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و غیر رسمی (داور و مربی تیم تراکتور) در مسابقه تیم آلومینیوم اراک با گل‌گهر سیرجان در جام حذفی مورخ ۲۴ تیرماه و در هفته ۲۸ لیگ برتر مقابل تیم تراکتور مورخ ۲۹ تیرماه و ابلاغ تخلفات به مشار الیه و عدم ارائه لایحه دفاعیه اعضای کمیته انضباطی بدین شرح اعلام رای می‌کند:

 

* باتوجه به سابقه  علیرضا منصوریان مبنی بر انجام تخلفات متعدد، اعضای کمیته انضباطی پس از ملاحظه مستندات مستند به مواد ۵۴ و ۵۵ و به لحاظ ماده ۹۲ مقررات علیرضا منصوریان را به سه جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات رسمی فوتبال و مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم می‌نماید.

 

* همچنین یک جلسه محرومیت تعلیقی قبلی ایشان نیز به محرومیت قطعی تبدیل می‌شود که این رای ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.

* ضمناً در مورد جریمه نقدی با توجه به مقررات انضباطی باشگاه آلومینیوم اراک، متضامناً با متخلف مسؤول پرداخت جریمه می‌باشد.»

دیدگاه‌ها