کد خبر : 1770603 | 05 مرداد 1400 ساعت 00:16 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار به سرمربیان لیگ برتر؛

جریمه و محرومیت تعلیقی مجتبی حسینی

سرمربی ذوب‌آهن به یک جلسه محرومیت تعلیقی توسط کمیته انضباطی محکوم شد.

جریمه و محرومیت تعلیقی مجتبی حسینی

به گزارش "ورزش سه"، حدود سه هفته قبل سازمان لیگ اعلام کرد تمام سرمربیان باید شخصا در نشست خبری قبل و بعد از مسابقه حضور پیدا کنند و در صورتی که این کار را انجام ندهند، با محرومیت و جریمه مواجه خواهند شد که نخستین حکم پیرامون این موضوع برای سید مجتبی حسینی، سرمربی ذوب‌آهن صادر شد.

 

در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است:

 

«درخصوص تخلف مجتبی حسینی، سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان مبنی بر عدم حضور در جلسه مطبوعاتی مسابقه با نساجی مازندران و نظر به گزارش مقام رسمی مسابقه اعضای کمیته انضباطی حسب مقررات انضباطی آئین نامه برگزاری مسابقات و بخشنامه‌های صادره وفق مواد ۵۱ و ۱۱۷ مقررات انضباطی مجتبی حسینی را به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت سه ماه از بابت همین تخلف و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌کند.

 

* ضمناً تیم ذوب‌آهن نیز بابت این تخلف مستند به ماده ۵۰ مقررات انضباطی به ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.

 

* لازم به توضیح است که چنانچه مجتبی حسینی همین تخلف را در مسابقات بعدی تکرار کند، محرومیت تعلیقی ایشان به محرومیت قطعی تبدیل خواهد شد.

 

* این رای در مورد محرومیت تعلیقی قطعی و در مورد جریمه نقدی ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است. ضمناً یادآور می‌گردد وفق بند ۴ ماده ۳۱ مقررات انضباطی باشگاه ذوب‌آهن در پرداخت جریمه مجتبی حسینی مسئولیت تضامنی دارد.»

دیدگاه‌ها