کد خبر : 1770608 | 05 مرداد 1400 ساعت 01:05 | 37.5K بازدید | 1 دیدگاه

دو سال محرومیت برای ۴ نفر در لیگ یک

دو بازیکن و یک مربی استقلال ملاثانی و یک بازیکن شاهین شهرداری بوشهر با جرایم شدید انضباطی مواجه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و استقلال ملاثانی در شرایطی در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته اول مقابل هم قرار گرفتند که در پایان این دیدار درگیری شدیدی داخل زمین اتفاق افتاد که تصاویر زد و خوردهای چند بازیکن و مربی بازتاب گسترده‌ای داشت.

 

به همین منظور کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر و همانطور که در جدول نوشته شده، آرای این مسابقه را صادر کرد:

 

«گزارش مقام‌های رسمی مسابقه فوتبال  بین دو تیم شاهین شهرداری بوشهر (میزبان) و  استقلال ملاثانی (میهمان) از سری مسابقات  لیگ دسته اول کشور که در تاریخ ۲۸ تیرماه در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به داوری مختاری و با حضور  نماینده فدراسیون انجام شد، حاکی از تخلفاتی به شرح ذیل است:

 

* کمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارش و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده به شرح آتی رأی لازم صادر می‌نماید.

 

* مطابق با مواد ۱۰۳ و ۱۱۲ از مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ مجمع فدراسیون فوتبال، موارد قطعی این رأی به محض ابلاغ لازم‌الاجرا بوده و موارد غیر‌قطعی آن نیز ظرف مهلت یک هفته پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف است؛ ضمناً تجدیدنظرخواهی مانع از اجرای حکم محکومیت غیرقطعی غیرنقدی نخواهد بود.

 

* در مورد بازیکنان و مربیان، باشگاه‌ها نیز حق تجدید نظرخواهی دارند و دارای مسئولیت تضامنی در خصوص محکومیت نقدی بازیکنان و مقامات رسمی هستند.»

 

1627651

 

* همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکم دیگری آورده است: «مهرداد خادمی، سرمربی تیم علم و ادب تبریز بابت نشر اکاذیب و توهین نسبت به مقامات فدراسیون فوتبال از جمله رییس کمیته داوران به استناد ماده ۷۱ مقررات انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قابل اجرا بوده و ظرف مدت هفت روز قابل تجدید نظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

 

 

دیدگاه‌ها