کد خبر : 1770638 | 05 مرداد 1400 ساعت 10:05 | 42.3K بازدید | 2 دیدگاه

گزینه آلترناتیو: مربی موقت برابر شاگردان اسکوچیچ

شفر یا کی روش؛ کدامیک رقیب ایران می شود؟

علی نوری خبرنگار عراقی صبح امروز مدعی شد که مذاکرات برای حضور کی روش در عراق ادامه دارد ضمن اینکه شفر نیز یکی از گزینه های آنهاست.

به گزارش "ورزش سه"، پروسه انتخاب سرمربی جدید تیم ملی عراق بیش از پیش طولانی شده و در حالیکه کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرده بود تا پیش از عید قربان نام مربی جدید را اعلام می کند، ولی این اتفاق رخ نداد و حالا برای یک بار دیگر، روز چهارشنبه (فردا) به عنوان آخرین زمان مدنظر گرفته شده برای پاسخ نهایی کارلوس کی روش به پیشنهاد فدراسیون فوتبال عراق اعلام شده است.


علی نوری خبرنگار عراقی در توئیتر خود نوشت: کی روش هنوز در مرحله مطالعه قرارداد است و هر آنچه در مورد عذرخواهی وی مبنی بر رد پیشنهاد تیم ملی عراق منتشر شده خلاف واقع است. کی روش تا روز چهارشنبه پاسخ نهایی خود را اعلام می کند. اطلاعات جدید تایید می کند که کی روش نزدیک ترین نام به هدایت تیم ملی عراق است. اگر او به طور رسمی از پذیرش مربیگری عراق عذرخواهی کند، گزینه های جایگزین دیگری وجود دارد.


علی نوری در توئیت دیگری به دیگر گزینه های فدراسیون فوتبال عراق پرداخت و نوشت: یکی از این اسامی تیم ملی را هدایت می کند. کی روش اولین انتخاب است و بقیه در صف انتظار هستند. مربیانی که منتظر پیشنهاد رسمی هستند: وینفرد شفر آلمانی، خوان کارلوس اوزوریو مربی کلمبیایی که در سالهای گذشته مکزیک و پاراگوئه را هدایت می کرد، دو مربی هلندی که یکی از آنها دیک ادوکات است و گزینه دیگر یک مربی ونزوئلایی است.


این خبرنگار در ادامه یادآور شد: همه مربیان برای قبول وظیفه مربیگری تیم ملی، ابراز تمایل زیادی کرده اند. آخرین گزینه نیز سرمربی تیم المپیک عراق یعنی اسکوپ اهل جمهوری چک است تا به عنوان مربی موقت در دو دیدار برابر کره جنوبی و ایران هدایت عراق را برعهده بگیرد.


علی نوری با اطمینان خاطر از موثق بودن اخبار خود در پایان نوشت: آنچه ما منتشر می کنیم اطلاعاتی از منابعی است که درخصوص انتخاب مربی تیم ملی تصمیم گیری می کنند. ما مخاطبان و دنبال کنندگان خود را فریب نمی دهیم و هدف ما این است که همیشه آنها را در جریان اخبار قرار دهیم. تصمیم برای انتخاب مربی تیم ملی، پس از پاسخ کی روش پرتغالی صورت خواهد گرفت که انتظار می رود او تا فردا (چهارشنبه) پاسخ خود را اعلام کند و سپس برای اعلام رسمی مربی جدید تیم ملی عراق، تصمیم گیری خواهد شد.

1627711

دیدگاه‌ها