کد خبر : 1770639 | 05 مرداد 1400 ساعت 10:19 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از عدم راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی

صداقت: انتظارمان از خودمان بیشتر از این بود

عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان با اعلام اینکه از صبح روز مسابقه گردنش درد می‌کرد، ابراز امیدواری کرد نتایج بهتری در آینده کسب کنند.

صداقت: انتظارمان از خودمان بیشتر از این بود

به گزارش "ورزش سه"، مهیار صداقت عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان پس از کسب رتبه پانزدهمی مسابقات میکس تفنگ بادی ۱۰ متر، عنوان کرد:هنوز نتایج کلی را ندیده‌ام اما تمام تلاشمان را کردیم. صد درصد کاری که می‌توانستیم انجام دادیم اما نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم. سطح مسابقات بالابود و رقبا قدر بودند.

 

وی تأکید کرد: از نتایجی که در ۱۰ متر زنان و مردان دیده بودیم، می‌دانستیم مسابقه سختی خواهیم داشت. فکر می‌کردیم بهتر نتیجه بگیریم و انتظارمان از خودمان بیشتر از این بود. ورزش است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقاتی می‌افتد.

 

ملی‌پوش تفنگ کشورمان با اشاره به آسیب‌دیدگی جزئی خود، عنوان کرد: از صبح گردن من گرفته بود و نزد پزشک رفته بودم. نمی‌دانم از تخت بود یا چیز دیگر اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که تمام تلاش خود را به کار بگیریم. امیدوارم بتوانیم نتایج بهتری در آینده کسب کنیم.

 

گفتنی است نجمه خدمتی و مهیار صداقت دو تیرانداز تیم ملی ایران با کسب 624.9 امتیاز از بین 29 تیم در رده پانزدهم قرار گرفتند و نتوانست مجوز صعود به نیمه‌نهایی را کسب کنند. این در حالی بود که هشت تیم برتر در این مرحله مجوز صعود گرفتند.

دیدگاه‌ها