کد خبر : 1770640 | 05 مرداد 1400 ساعت 10:15 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

تشکر ویژه جایگاه VIP از اعضای تیم نساجی (عکس)

در شرایطی که ذوب آهن و سایپا برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کنند بقای نساجی در لیگ برتر می تواند یک اتفاق بزرگ برای اهالی فوتبال در قائمشهر باشد.

 

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی ها و با برتری دو بر یک در برابر ذوب آهن در استادیوم فولاد شهر ماندن خود را در جدول بازی ها قطعی کرد و شکست 3-1 در برابر استقلال تغییری در سرنوشت تیم مازنی ایجاد نکرد. نکته جالب در بازی نساجی – استقلال بنری بود که روی دیوار یکی از ساختمان های مشرف به استادیوم شهید وطنی نصب شده بود که در آن از طرف جایگاه VIP همسایه از همه اعضای تیم نساجی از مالک باشگاه گرفته تا تدارکات تقدیر شده بود. 

 

نساجی بعد از کسب عنوان نهمی در بازی های فصل گذشته به یکباره با کوچ دسته جمعی بازیکنانش به تیم های دیگر مواجه شد و با توجه به بودجه ای که در اختیار داشت نتوانست آنها را حفظ کند. در نتیجه در ابتدای فصل امتیازات زیادی را از دست داد تا اینکه با جذب چند بازیکن خوب در تعطیلات زمستانی و تلاش های ساکت الهامی در هفته های پایانی به امتیازات خوبی در برابر حریفان دست پیدا کرد و در نهایت در جدول بازی ها باقی ماند. 

 

 

1627780

دیدگاه‌ها