کد خبر : 1770641 | 05 مرداد 1400 ساعت 10:11 | 89K بازدید | 0 دیدگاه

نائومی اوساکا از المپیک کنار رفت؛

شوک به ژاپنی‌ها؛ حذف مشعل‌دار المپیک

نائومی اوساکا، تنیسور ژاپنی که مشعل بازی های المپیک توکیو 2020 را افروخته بود، پس از شکست برابر مارکتا فوندروسوا از جمهوری چک در دور سوم از رقابت های المپیک حذف شد.

شوک به ژاپنی‌ها؛ حذف مشعل‌دار المپیک

به گزارش "ورزش سه"، با شکست نائومی اوساکا برابر مارکتا فوندروسوا در دور سوم رقابت های تنیس المپیک، خبری از مدال طلا برای چهره المپیک توکیو نخواهد بود.

این ستاره 23 ساله ژاپنی امیدوار بود که پس از افروختن مشعل المپیک بتواند تبدیل به ستاره این بازی ها در زمین تنیس هم بشود، اما موفق به رسیدن به این هدف نشد.

 

1627713

 

اوساکا در دو مسابقه نخستین خود موفق ظاهر شد و به خصوص در بازی برابر ویکتوریا گولوبیک روز گذشته خوش درخشید، اما فوندروسوا، فینالیست سابق اوپن فرانسه، با رسیدن به سطحی بالاتر در بازی خود، با نمایشی دیدنی توانست با نتیجه 6-1 و 6-4 اوساکا را شکست دهد.

اوساکا، قهرمان چهار گرند اسلم جهان، در این بازی چندان سرحال به نظر نمی رسید و خوب حرکت نمی کرد و به نظر می رسید که هشت هفته دوری از رقابت ها به دلیل مشکلات سلامت روان پیش از بازی های المپیک، تاثیر خود را روی او گذاشته است.

 

1627732

 

اوساکا در 25 بازی از 26 بازی گذشته خود پیروز شده بود و همچنین عنوان قهرمانی اوپن آمریکا و اوپن استرالیا را نیز از آن خود کرده بود و مخصوصا با توجه به شکست زودهنگام اشلی بارتی، قهرمان ویمبلدون، به نظر می رسید که المپیک فرصت مناسبی برای تنیسور ژاپنی باشد تا بزرگترین عنوان قهرمانی ممکن را از آن خود کرده و بار دیگر قدرتش را به رخ بکشد.

 

1627731

 

اما در عوض این فوندروسوای 22 ساله بود که با پیروزی برابر حریف قدر خود به دور یک چهارم نهایی بازی های المپیک صعود کرد. اودر مسابقه بعدی باید با پائولا بادوسا از اسپانیا و یا نادیا پودورسکا از آرژانتین روبرو شود.

اوساکا که امیدوار بود اولین تنیسور ژاپنی شود که طلای المپیک را به دست می آورد اما هیچ پاسخی برای نمایش قدرتمند فوندروسوا نداشت.

 

حذف اوساکا که بسیاری او را شانس بردن مدال طلا می دانستند با واکنش کاربران در شبکه های اجتماعی نیز روبرو شده است.

 

1627747

 

"ناراحتم که نائومی نتوانست بازی را برگرداند. در ست دوم چندتایی استارت داشت. استراحت کن و قویتر برگرد."

 

 

1627746

 

"حدس می زنم که بیشتر منتقدان نائومی اوساکا هرگز در فینال یک گرند اسلم پیش روی ده ها هزار نفر بازی نکرده اند یا در المپیک برای مچ پوینت نجنگیده اند."

 

 

1627738

 

"به تنیسور رنک 42 دنیا باختی پس در حال حاضر تنیسور چهل و سوم دنیا هستی."

 

1627741

 

"او فرصت بردن مدال المپیک در کشور خودش را از دست داد، این فرصتی است که دیگر به دست نمی آید. البته مگر اینکه شروع به بازی برای تیم آمریکا بکند."

 

1627742

 

"خیلی ناراحت‌کننده است اما من می دانم او دفعه بعد قدرتمندتر بازخواهد گشت."

 

1627740

 

"آخ. برای نائومی اوساکا خیلی بد شد. تبریک به مارکتا فوندروسکوا! من هنوز وقت نکردم مسابقه را ببینم، دیدن اینکه چه اتفاقی افتاده جالب خواهد بود."

 

1627743

 

"نائومی اوساکا در کمتر از یک ساعت در المپیک به قهرمان جمهوری چک باخت. خب به عنوان یک آمریکایی من دلم برایش نمی سوزد."

 

1627739

 

"اول بارتی، الان هم نائومی اوساکا در خاک خانه خودش! هر چیزی ممکن است!"

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها