کد خبر : 1770643 | 05 مرداد 1400 ساعت 10:30 | 72.3K بازدید | 3 دیدگاه

در لایو اینستاگرام؛

جیدون سانچو خرید بعدی یونایتد را لو داد!

جیدون سانچو، ستاره جدید منچستریونایتد، روز گذشته در لایو اینستاگرام خود در حال پاسخ دادن به سوالات هوادارانش بود که خرید بعدی شیاطین سرخ را لو داد.

جیدون سانچو خرید بعدی یونایتد را لو داد!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که جیدون سانچو خرید بعدی منچستریونایتد را لو داده است، حداقل هواداران شیاطین سرخ که اینطور فکر می کنند.

جیدون سانچو که در این تابستان با مبلغ 87.6 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به یونایتد پیوسته است، روز جمعه رسما به عنوان بازیکن این باشگاه معرفی شد. سانچو قراردادی پنج ساله با منچستریونایتد امضا کرده است و قرار است پیراهن شماره 25 را بپوشد.

 

1627723

 

سانچو که این روزها مشغول تمرینات آماده سازی برای فصل جدید است، روز گذشته در حالی که در خانه روی تردمیل می دوید یک لایو اینستاگرامی را آغاز کرد و از هواداران یونایتد و فالوئرهایش خواست تا هر سوالی که می خواهند از او بپرسند.

یکی از هواداران شیاطین سرخ بلافاصله پیغام داد: "برای تایید قرارداد واران به کلاهت دست بزن".

چند لحظه بعد سانچو با هر دو دست کلاهش را لمس کرد تا هواداران منچستریونایتد را حسابی به جنب و جوش بیندازد.

 

1627722

 

منچستریونایتد هفته‌هاست که به دنبال جذب رافائل واران، مدافع رئال مادرید، است. این مدافع فرانسوی تنها یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد و باشگاه اسپانیایی نیز پس از اینکه واران تمدید قرارداد را نپذیرفت، قصد دارد تا برای جلوگیری از جدایی او در تابستان بعد به عنوان بازیکن آزاد، در همین تابستان او را بفروشد.

گزارش شده که منچستریونایتد پس از توافق شخصی با این مدافع میانی برنده جام جهانی در روز دوشنبه، به گرفتن امضای واران نزدیکتر شده است.

 

1623431

 

گفته می شود واران قرار است دو روز دیگر در تست های پزشکی شیاطین سرخ شرکت کند.

 

یونایتد تا به اینجا در این پنجره نقل و انتقالاتی موفق ظاهر شده و این باشگاه همچنین در روزهای گذشته موفق شد تا قرارداد اوله گنار سولسشر، سرمربی خود، را نیز تمدید کند.

 

 

دیدگاه‌ها