کد خبر : 1770650 | 05 مرداد 1400 ساعت 10:59 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی حریف عربستانی تراکتور در دیدار دوستانه

تیم فوتبال النصر که اردوی آماده سازی خود را در کشور بلغارستان پشت سر می گذارد، در یک دیدار دوستانه به پیروزی دست یافت.

پیروزی حریف عربستانی تراکتور در دیدار دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر که برای آمادگی بیشتر در فصل جدید لیگ حرفه ای عربستان و لیگ قهرمانان آسیا اردوی آماده سازی خود را در اروپا و کشور بلغارستان برگزار کرده است، روز گذشته در یک بازی دوستانه مقابل تیم آکادمیا پاندف مقدونیه به برتری رسید.

 

1627735


در این بازی دوستانه، شاگردان مانو منزس با نتیجه دو بر صفر از سد حریف خود عبور کردند. عبدالرزاق حمدالله و عبدالفتاح آدم دو گل تیم عربستانی را در این بازی وارد دروازه حریف کردند. تیم آکادمیا پاندف در لیگ دسته اول و بالاترین سطح فوتبال در کشور مقدونیه حضور دارد و فصل گذشته نیز در رده هفتم قرار گرفت و در جام حذفی نیز تا فینال پیش رفت و در ضربات پنالتی تن به شکست داد.

 

1627736


در این بازی، بازیکنان جدید النصر یعنی اندرسون تالیسکا، وینسنت ابوبکر و جلال الدین ماشاریپوف در ترکیب اصلی به میدان رفتند. بازیکنان مطرح دیگر این تیم به نام های عبدالله مادو، پتروس، عبدالرزاق حمدالله و... نیز برای این تیم عربستانی در زمین مسابقه حضور پیدا کردند.

 

1627734


تیم فوتبال النصر به اردوی خود در کشور بلغارستان ادامه می دهد و طی روزهای آتی، چند دیدار دوستانه دیگر را نیز برگزار خواهد کرد. تراکتور نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، باید به مصاف النصر برود. دیدار دو تیم 23 شهریور در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه قطر برگزار می شود.

دیدگاه‌ها