کد خبر : 1770653 | 05 مرداد 1400 ساعت 11:13 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه بررسی تبانی در لیگ 2 در ایفمارک

جلسه بررسی نتایج شبهه بر انگیز در هفته های پایانی لیگ 2 روز گذشته در مرکز ایفمارک برگزار شد.

جلسه بررسی تبانی در لیگ 2 در ایفمارک 

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد تعداد بالای مدعوین برای حضور دراین جلسه موجب شد تا کمیته اخلاق جلسه را در مرکز ایفمارک برگزار کند. علاوه بر سرپرستان  - مدیران عامل و سرمربیان تیم ها تعدادی از بازیکنان سردار بوکان هم در این نشست حضور داشتند و توضیحات خود را به کمیته اخلاق ارایه دادند. تیم سردار بوکان که به دسته سوم سقوط کرده در هفته ماقبل پایانی 7 گل از تیم شاهین بندرعامری دریافت کرد ودر هفته پایانی هم 10 گل از تیم شهید قندی یزد خورد. 

 

بر اساس نتایجی که در هفته پایانی گروه ب رقم خورد تیم شهید قندی یزد به مرحله پلی آف صعود کرده و باید با تیم ویستا توربین برای صعود به لیگ یک بازی کند اما فعلا کمیته اخلاق مسابقات در این گروه را به حالت تعلیق در آورده است. در حال حاضر تیم های شهرداری همدان به عنوان صدرنشین گروه الف و مس شهر بابک به عنوان صدرنشین گروه ب به لیگ یک صعود کردند. در حالی که بازی پلی آف تعلیق شده بازی بین دو تیم اول گروه ها برگزار شد و تیم مس شهر بابک به عنوان قهرمانی فصل اخیر لیگ 2 دست پیدا کرد. 

 

عزیزی خادم بعد از اتفاقات زشت در لیگ 2 و هم چنین دسته اول در نشستی با ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خواستار برخورد جدی با تخلفات صورت گرفته در این بازی ها شد. به نظر می رسد آرای مربوط به تبانی در لیگ 2 هم سنگین باشد. همان طورکه به تازگی کمیته انضباطی در برخورد با برخوردهای زشت و زننده در بازی شاهین شهرداری بوشهر و استقلال ملاثانی چند بازیکن دو تیم را به مدت 24 ماه از حضور در میادین محروم کرده است.

دیدگاه‌ها