کد خبر : 1770654 | 05 مرداد 1400 ساعت 11:19 | 18.4K بازدید | 2 دیدگاه

روبرتو کارلوس:

چلسی باید مجسمه جورجینیو را بسازد!

روبرتو کارلوس، اسطوره برزیلی جهان فوتبال، معتقد است که ایتالیا شایسته قهرمانی در یورو 2020 بود و همچنین می گوید که چلسی باید مجسمه ای از جورجینیو، ستاره ایتالیایی خود، بسازد.

چلسی باید مجسمه جورجینیو را بسازد!

به گزارش "ورزش سه"، آتزوری برای نخستین بار از سال 1968 به بعد توانست با شکست انگلیس در ضربات پنالتی در فینال یورو 2020، جام قهرمانی در اروپا را بالای سر ببرد.

روبرتو کارلوس اما معتقد است که ایتالیایی ها لیاقت قهرمانی را داشتند و همچنین در جام جهانی 2022 نیز مدعی خواهند بود.

 

1622231

 

روبرتو کارلوس گفت: "شاگردان روبرتو مانچینی به این دلیل که فوتبال مثبت بازی می کردند و به عنوان یک تیم ظاهر شدند، قهرمان یورو شدند. آنها همچنین ذهنیت درست را داشتند.

این تنها راهی است که می توانید از اساتید پاسکاری اسپانیا و قدرت بدنی انگلیس عبور کنید. ایتالیا در طول مسابقات رشد کرد، آنها از نظر جسمی در فرم خوبی بودند و شایسته عنوان قهرمانی بودند."

 

آتزوری دو بازیکن متولد برزیل هم در بین بازیکنان خود داشت؛ جورجینیو و امرسون پالمیری که هر دو تابعیت ایتالیایی دریافت کرده اند.

 

1623059

 

روبرتو کارلوس افزود: "هر تیم سطح بالایی جورجینیو را کم دارد، از جمله تیم ملی برزیل. او تکنیک، دید عمیق و خونسردی مثل یخ دارد. همیشه می داند بهترین کار چیست.

او همچنین در باز پس گیری توپ ها هم فوق العاده است. جاگیری های او از این نظر خیره کننده هستند. جورجینیو برای ایتالیا و چلسی سرنوشت ساز بود. بعد از اینکه او به آنها در قهرمانی در لیگ اروپا و سپس چمپیونزلیگ کمک کرد  طرفداران انگلیسی باید مجسمه ای از او بسازند."

 

جورجینیو 29 ساله است و بازیکن سابق ورونا و ناپولی علاوه بر قهرمانی در اروپا به همراه آتزوری، به عنوان بهترین هافبک یورو 2020 نیز انتخاب شد.

او در سال 2019 به چلسی کمک کرد تا با هدایت مائوریتزیو ساری به لیگ اروپا برود و سپس با قهرمانی در چمپیونزلیگ در سال 2021 با هدایت توماس توخل، این موفقیت را ادامه داد.

در 141 بازی با پیراهن آبی ها او 17 گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل داده است.

 

1607078

 

جام جهانی 2022 در ماه های نوامبر و دسامبر 2020 در قطر برگزار خواهد شد و روبرتو کارلوس با نتیجه از رقابت های یورو 2020 درباره تیم های مدعی در این رقابت نیز صحبت کرد.

 

کارلوس اضافه کرد: "علاوه بر ایتالیا من فکرمی کنم که فرانسه هم مدعی است. بلژیک و آلمان هم حرف برای گفتن خواهند داشت اما دیدیه دشان تیم کامل تری دارد که تکنیکی تر و جاه طلب تر هستند.

برای اسپانیا اما زمان خواهد برد تا ببینیم آنها به سطحی که در دهه گذشته داشته اند می رسند. آنها بازیکنان با استعدادی دارند اما شما بازیکنان زیادی مثل ژاوی و آندرس اینیستا به دست نمی آورید."

 

دیدگاه‌ها