کد خبر : 1770656 | 05 مرداد 1400 ساعت 11:25 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

المپیک 2020 توکیو

گسول: برایانت همواره الهام‌بخش من بوده است

ستاره بسکتبال اسپانیا گفت:‌ کوبی برایانت، همیشه الهام‌بخش و انگیزه‌ساز زندگی من بوده است.

گسول: برایانت همواره الهام‌بخش من بوده است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، پائو گسول، بسکتبالیست کهنه‌کار اسپانیایی به دلیل مصدومیت از ناحیه پا، بیش از 2 سال است که در NBA بازی نکرده و همه منتظر اعلام خبر بازنشستگی او در سن 41 سالگی هستند.

گسول با این حال در المپیک 2020 توکیو با همان پیراهن همیشگی شماره 4 خود برای تیم ملی اسپانیا بازی می‌کند. او درباره انگیزه خود برای حضور در المپیک گفت: من مدت زیادی است که یاد کوبی برایانت را در ذهنم دارم و به خودم می‌گویم او همیشه به خودش انگیزه و روحیه می‌داد. او هیچ چیزی را آسان نمی‌گرفت و از کنار تمرین به راحتی رد نمی‌شد. کوبی همیشه الهام‌بخش و انگیزه‌ساز زندگی من بوده است.

 

گسول ادامه داد: کوبی، همیشه با وجود محدودیت‌ها، مصدومیت‌ها و سختی‌ها رو به جلو حرکت می‌کرد. او در جریان ریکاوری و بازسازی ذهنی و جسمی خود، کاملا سختگیر و حتی بی‌رحم بود. من هم در جریان ریکاوری خودم همیشه به فکر کوبی بودم. او در المپیک، انگیزه‌بخش من است.

 

تیم ملی اسپانیا در نخستین بازی خود در المپیک 2020 توکیو با نتیجه 88 بر 77 ژاپن را شکست داد. پائو گسول 13 دقیقه برای اسپانیا در این دیدار به میدان رفت و 9 امتیاز و 4 ریباند، حاصل کار او بود.

دیدگاه‌ها