کد خبر : 1770671 | 05 مرداد 1400 ساعت 12:17 | 25.4K بازدید | 1 دیدگاه

تاریخ بازگشت و اولین تمرین لیونل مسی با بارسا

سران بارسا اطمینان دارند که قرارداد لیونل مسی تمدید خواهد شد و او از 11 روز دیگر نیز تمریناتش را شروع می کند.

تاریخ بازگشت و اولین تمرین لیونل مسی با بارسا

به گزارش "ورزش سه"، در پایان ماه ژوئن قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا به پایان رسید و هنوز مشخص نیست که چه آینده ای در انتظار این فوق ستاره آرژانتینی خواهد بود. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، بارها تاکید کرده که شرایط برای تمدید قرارداد با مسی خوب پیش می‌رود اما هرچه که زمان جلوتر می رود نگرانی هواداران بارسا از این بابت بیشتر و بیشتر می‌شود.

دو هفته پیش اعلام شد که بارسا و لیونل مسی بر سر تمدید به توافق اولیه رسیده اند و فوق ستاره آرژانتینی نیمی از دستمزد را نیز کسر خواهد کرد اما در روزهایی که فوق ستاره آرژانتینی در میامی تعطیلات را سپری می کند، هیچ خبری از پیشرفت مذاکرات نیست.

 

 

1596301

 

 

در همین رابطه شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرد که مسی 6 روز دیگر به بارسلونا باز می‌گردد و به فاصله 4 روز خبر تمدید قرارداد او هم اعلام خواهد شد. مسئولان باشگاه پیش بینی کرده اند که پس از بازگشت تیم از اردوی آلمان که 6 آگوست است(16 مرداد) مسی بتواند اولین تمرین خود را انجام دهد و البته مشخص نیست که او در بازی جام خوان گامپر برابر یوونتوس که 18 مرداد خواهد بود، می تواند در میدان حاضر باشد یا خیر.

 راس ساعت 24 به وقت تهران و در ثانیه های آغازین روز 18 مرداد، تیم های مردان یوونتوس و بارسلونا در نوکمپ با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ضمن اینکه قرار است 20 درصد از ظرفیت ورزشگاه با حضور 19،869 تماشاگر پر شود.

 

دیدگاه‌ها